دیدارمسئول بعثه مقام معظم رهبری درعراق با امام جمعه نجف

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق با امام جمعه نجف دیدار و درباره از سرگیری سفر کاروان های زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت به اعتاب مقدسه در عراق گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین بهجتی ضمن ابلاغ سلام حجت الاسلام و المسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، به آغاز فعالیت های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا و نجف اشاره کرد.


در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در نجف نیز حضور داشت برافزایش اعزام کاروان های زیارتی زایران ایرانی به عتبات عالیات در قالب طرح جدید سازمان حج و زیارت  تاکید شد.


حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف ضمن ابراز خرسندی از حضور زایران ایرانی در اعتاب مقدسه بر ارتباط گسترده بین دو ملت ایران وعراق و لزوم مقابله با دسیسه های دشمنان تاکید کرد و اتحاد وانسجام دو ملت را بعنوان یک رسالت همگانی برشمرد.


وی با بیان اینکه  محبت اهل بیت سبب پیوند بین دو ملت شده است، افزود: دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا حایشه های سیاسی درست کنند ولی وحدت دو ملت زیر سایه اهل بیت خدشه دار نشد.


وی اضافه کرد: امام خمینی (رض) فرمودند ما هرچه داریم از محرم و صفر است. من هم می گویم امروز ما هر چه داریم از انقلاب امام خمینی است.


حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در پایان ابراز امیدواری کرد که تعداد زائران ایرانی به مرورهرچه بیشتر شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران