پیام آیت الله عیسی قاسم به مناسبت عید شهدای بحرین پیام آیت الله عیسی قاسم به مناسبت عید شهدای بحرین پیام آیت الله عیسی قاسم به مناسبت عید شهدای بحرین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام آیت الله عیسی قاسم به مناسبت عید شهدای بحرین پیام آیت الله عیسی قاسم به مناسبت عید شهدای بحرین پیام آیت الله عیسی قاسم به مناسبت عید شهدای بحرین پیام آیت الله عیسی قاسم به مناسبت عید شهدای بحرین پیام آیت الله عیسی قاسم به مناسبت عید شهدای بحرین

پیام آیت الله عیسی قاسم به مناسبت عید شهدای بحرین

آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین به مناسبت عید شهدا بیانیه ای صادر و ملت این کشور را به حرکت در مسیر دین دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین به مناسبت عید شهدا بیانیه ای صادر و ملت این کشور را به حرکت در مسیر دین دعوت کرد.


متن بیانیه به شرح زیر است:


خدا رحمت کند شهدای بزرگوار ما را و به ملت تبریک می گویم که آن شهدا را تربیت کردند و بسیاری از عاشقان شهادت در راه خدا را تقدیم جامعه کردند. اینان به دنبال عزّت الهی، کرامت انسانی و ایمانی بودند که اسلام راضی نیست فرزندان آن از آن ایمان کوتاه بیایند و آن را به هر قیمتی بفروشند و به ذلّت و خواری تن دهند.


بله، اینان، مومنانی هستند که در برابر هر قدرتی سست نمی شوند و تنها در برابر خداوند متعال و عزیز تسلیم می شوند.


تبریک به شیخ مجاهد، شیخ عبدالامیر الجمری که از پیشگامان کلمه حق بوده و به حلقه زدن پیرامون حق و قرار گرفتن در محور آن و وحدت کلمه دعوت کرد.


تشکر از ملت ما که به شیخ الجمری و شهدای ابرار توجه داشته و دین خود را یاری نموده بر دفاع از حقوق خود اصرار ورزیده و به خاطر آن مقاومت را ادامه داده و به عقلانیت و مسالمت آمیز بودن اسلوب های مطالبه حقوق پایبند بوده و تلاش کرده به جایگاهی که شایستگی آن دارد، برسد و با تمامی خطر هایی که ملت، امت و دین تهدید می کرد، مقابله کردند؛ به ویژه توطئه بزرگ عادی سازی ذلت بار روابط با دشمنان صهیونیستی و متعصبان یهود که از شریعت های آسمان از جمله شریعت حضرت موسی (ع) منحرف شدند.


ملت ما با فهم، ایمان و اصالت بزرگ باقی خواهد ماند و نسبت به حق غیرتمند و نسبت به هویت خود عزّتمند خواهند بود و در راه حق روحیه جهادی خواهند داشت.


ای ملت بزرگ، در راه دین استوار خود با عزّت و افتخار حرکت کن و تردید نداشته باش و پیروزی برای کسی است که بر راه یاری خداوند، اصرار ورزد.


عیسی احمد قاسم


۱۷ دسامبر ۲۰۲۱




مطالب مرتبط

نظرات کاربران