دیدار نماینده بعثه درعراق با تولیت حرم حضرت عباس در کربلا دیدار نماینده بعثه درعراق با تولیت حرم حضرت عباس در کربلا دیدار نماینده بعثه درعراق با تولیت حرم حضرت عباس در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نماینده بعثه درعراق با تولیت حرم حضرت عباس در کربلا دیدار نماینده بعثه درعراق با تولیت حرم حضرت عباس در کربلا دیدار نماینده بعثه درعراق با تولیت حرم حضرت عباس در کربلا دیدار نماینده بعثه درعراق با تولیت حرم حضرت عباس در کربلا دیدار نماینده بعثه درعراق با تولیت حرم حضرت عباس در کربلا

دیدار نماینده بعثه درعراق با تولیت حرم حضرت عباس در کربلا

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با تولیت حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع) در کربلای معلی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به همراه  آقای محسن نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد صافی تولیت شرعی حرم مطهر حضرت عباس (ع) در کربلای معلی دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق ضمن ابلاغ سلام نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ، از مساعدت ها و همکارهای عتبه عباسی در برگزاری برنامه ها برای زائران ایرانی تشکر و قدردانی  کرد و از آغاز فعالیت های  جدید فرهنگی بعثه درعتبات عالیات  گزارش داد.


وی  اظهار داشت: برنامه هایی که در حرم های مطهر حسینی و عباسی برگزار می شود در ارتقای معنوی زائران بسیار اثرگذار بوده و مورد استقبال آنها قرار می گیرد و بدون شک اجر و پاداش تولیت عتبه عباسی فراوان خواهد بود.


در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد صافی تولیت حرم  حضرت عباس و امام جمعه موقت کربلا، با اشاره به نظم زائران ایرانی، خدمت به زوار اهل بیت (ع) را افتخار بزرگی خواند و خاطرنشان کرد: هر اندازه برای زائران برنامه های معنوی و معرفتی برگزار و موجب تحول زائران شود حائز اهمیت و ارزش است.


دراین جلسه همچنین آقای نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق گزارشی از وضعیت اعزام هوایی زائران ایرانی به عراق ارائه داد و اظهار امیدواری کرد برای حضور عاشقان اهل بیت (ع) در این سرزمین مقدس هر چه بیشتر زمینه سازی شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران