سرگردانی 3 هزار عمره گزار مغربی در عربستان سرگردانی 3 هزار عمره گزار مغربی در عربستان سرگردانی 3 هزار عمره گزار مغربی در عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سرگردانی 3 هزار عمره گزار مغربی در عربستان سرگردانی 3 هزار عمره گزار مغربی در عربستان سرگردانی 3 هزار عمره گزار مغربی در عربستان سرگردانی 3 هزار عمره گزار مغربی در عربستان سرگردانی 3 هزار عمره گزار مغربی در عربستان

سرگردانی 3 هزار عمره گزار مغربی در عربستان

به دنبال ظهور سویه جدید اومیکرون و بسته شدن مرز هوایی ۳ هزار عمره گزار مغربی در عربستان سرگردان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل ازخبرگزاری تسنیم، یک منبع  داخلی در عربستان علت این امر را تصمیم مقامات مغرب برای توقف ترافیک هوایی با ظهور سویه جدید ویروس کرونا « اومیکرون» اعلام کرد.


بر اساس این گزارش، قیمت بالای هتل‌ها و هزینه‌های اضافی موجب شده است عمره گزاران پس از برگزاری عمره با سختی ومشقت روبرو شوند.


برخی گزارش ها حاکیست زائران مغربی  در مقابل سفارت  عربستان در جده تظاهرات کردند تا توجه مقامات ذی ربط را به رنج آنها از ادامه اقامت شان در عربستان جلب کنند.


نمایندگان آژانس‌های مغرب نیز به نوبه خود از زائران حمایت کردند چراکه از اعمال جریمه‌های مالی توسط مقامات سعودی به ویژه با نزدیک شدن به پایان اعتبار روادید اعطایی به آنها و تاخیر در خروج از عربستان در هراس هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران