تقدیر بعثه رهبری از پدرعراقی که 4 فرزندش در مسیر خدمت به زائران اربعین شهید شدند

حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت از پدر عراقی که در مسیر خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) چهار فرزند خود را از دست داده است با قرآن اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این دیدار که حجج اسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی، محمدحسین عسکری مسئول دفتر نمایندگی بعثه در منطقه قم و برکت رضایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در قم حضور داشتند حاج حیدر ابولیث به نحوه به شهادت رسیدن فرزندان خود که در آماده سازی موکب اربعین  به خیل کاروان سالار شهیدان (ع)  پیوستند اشاره کرد و گفت: ما نه تنها با زبان می گوییم پدر و مادر و فرزندانم فدای اباعبدالله(ع) بلکه در عمل هم فدای آن حضرت می شویم و این راه را ادامه می دهیم.


وی گفت: من پس از این مصیبت، سه روز بعد موکب خود را برپا کردم و به بهترین وجه از زائران اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی کردم.


شیخ قبیله زیداوی بصره ادامه داد: بعد از این مصیبت قصد داشتم خانه ای را که این اتفاق در آن افتاد بفروشم ولی اکنون به خاطر نشانه هایی که از اهل بیت (ع) در زندگی خود دیدم می خواهم آن خانه را حسینیه به یاد حضرت ام‌البنین(س) برپاکرده تا یاد و نام شهدایی که برای خدمت به زائران اربعین داده ام همیشه زنده بماند.


وی خاطرنشان کرد: ۴ فرزند من به نام های رقیه، لیث، حسین و زینب در مسیر پذیرایی از زائران دچار سانحه برق گرفتگی شده و به شهادت رسیدند.


گفتنی است در این دیدار قرآن اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به این پدر عراقی تقدیم و  از وی تجلیل به عمل آمد.


برپایه این گزارش، وی در پایان این دیدار از موزه حج و زیارت در قم بازدید کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران