کاشت ۱۲ هزار اصله نهال به نام شهید سلیمانی در جنوب لبنان کاشت ۱۲ هزار اصله نهال به نام شهید سلیمانی در جنوب لبنان کاشت ۱۲ هزار اصله نهال به نام شهید سلیمانی در جنوب لبنان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاشت ۱۲ هزار اصله نهال به نام شهید سلیمانی در جنوب لبنان کاشت ۱۲ هزار اصله نهال به نام شهید سلیمانی در جنوب لبنان کاشت ۱۲ هزار اصله نهال به نام شهید سلیمانی در جنوب لبنان کاشت ۱۲ هزار اصله نهال به نام شهید سلیمانی در جنوب لبنان کاشت ۱۲ هزار اصله نهال به نام شهید سلیمانی در جنوب لبنان

کاشت ۱۲ هزار اصله نهال به نام شهید سلیمانی در جنوب لبنان

لبنانی‌ها به نام و یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کاشت ۱۲ هزار اصله نهال را در منطقه جنوب این کشور آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل ازایکنا ، طرح کاشت نهال شهید سلیمانی به عنوان بخشی از فعالیت‌های طرح «شجره طیبه» برای فصل جاری در لبنان راه‌اندازی شده است که شامل توزیع نهال‌های میوه و نهال‌های جنگلی در نواحی منطقه جنوب این کشور است.


اجرای این طرح  تحت حمایت حسن عزالدین، عضو پارلمان لبنان از فراکسیون وفاداری به مقاومت و با کاشت یک درخت زیتون به نام سید شهدای محور مقاومت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران آغاز شد.


با کاشت این نهال، کار توزیع و کاشت نهال‌های جنگلی و میوه‌دار برای بیش از دوازده هزار شهروند که درخواست بهره‌مندی از این طرح را داشتند، آغاز شده است. در سال جاری نزدیک به هشتاد هزار اصله در راستای اجرای طرح شجره طیبه در لبنان کاشته شده است.


طرح کاشت سلیمانی نیز یکی از فعالیت‌های کمپین سبز در مرزها است که با هدف حفظ و افزایش فضاهای سبز در جنوب کشور لبنان به دلیل اهمیت آن در سطح اقتصادی و محیط زیستی و سلامت علاوه بر ابعاد استراتژیک و مقاومتی آن از چند هفته پیش راه‌اندازی شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران