تجمع مردم عراق در مخالفت با برداشته‌شدن بنای یادبود شهید المهندس تجمع مردم عراق در مخالفت با برداشته‌شدن بنای یادبود شهید المهندس تجمع مردم عراق در مخالفت با برداشته‌شدن بنای یادبود شهید المهندس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجمع مردم عراق در مخالفت با برداشته‌شدن بنای یادبود شهید المهندس تجمع مردم عراق در مخالفت با برداشته‌شدن بنای یادبود شهید المهندس تجمع مردم عراق در مخالفت با برداشته‌شدن بنای یادبود شهید المهندس تجمع مردم عراق در مخالفت با برداشته‌شدن بنای یادبود شهید المهندس تجمع مردم عراق در مخالفت با برداشته‌شدن بنای یادبود شهید المهندس

تجمع مردم عراق در مخالفت با برداشته‌شدن بنای یادبود شهید المهندس

مردم عراق دیشب با تجمع در میدان الفردوس بغداد، مخالفت خود را با برداشتن بنای یادبود شهید ابومهدی المهندس رئیس سابق سازمان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد ابرازداشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از تسنیم، شماری از مردم عراق جمعه‌شب در میدان الفردوس واقع در مرکز بغداد تجمع و مخالفت خود را با هرگونه اقدام برای برداشتن بنای یادبود شهید سلیمانی اعلام کردند.


یک منبع امنیتی عراق به موازین نیوز گفت که معترضان با سر دادن شعارهایی اعلام کردند که اجازه برداشتن بنای یادبود شهید ابومهدی المهندس رئیس سابق سازمان حشد شعبی را نخواهند داد.


وی اظهار داشت که شرکت‌کنندگان در این تجمع که اغلب از طرفداران حشد شعبی بودند، با ارسال نامه‌ای به مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق بر مخالفت خود با برداشته شدن بنای یادبود شهید المهندس مخالفت کردند.


در همین رابطه، خبرگزاری بغداد الیوم گزارش داد که شرکت‌کنندگان همچنین خواستار حضور گسترده مردم در روز شنبه در نزدیکی فرودگاه بغداد شدند.


تجمع‌کنندگان در این فراخوان خود تأکید کردند که مردم عراق در تجمع روز شنبه خود باید نصب بنای یادبود شهیدان المهندس و سردار سلیمانی و همرزمانشان را از شهرداری بغداد و مدیریت فرودگاه بغداد مطالبه کنند.


بامداد سیزدهم دی‌ماه سال 1398 سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی و تنی چند از دیگر اعضای این سازمان در حمله پهپادی ارتش آمریکا که به‌دستور شخص دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد انجام شد، به شهادت رسیدند.




نظرات کاربران