دیدار مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق با آیت الله قزوینی

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با آیت الله مرتضی قزوینی امام جماعت حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به همراه آقای نظافتی مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق با آیت الله مرتضی قزوینی امام جماعت حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی دیدار و گفت و کرد.
در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با بیان آغاز مجدد برنامه های فرهنگی بعثه پس از دو سال وقفه، عشق و ارادت ایرانیان به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین(ع) را بی نظیر دانست و گفت: امید است با مهیا شدن شرایط و باز شدن مرز زمینی  شاهد حضور گسترده تر زائران ایرانی در اعتاب مقدسه باشیم.
وی حضور زائرین در عتبات عالیات را مفید و در ارتقای ارزش های معنوی در جامعه موثر خواند و گفت: مشکلات اقتصادی از عشق و علاقه مردم ایران به اهل بیت(ع) هرگز نخواهد کاست.
در این دیدار آیت الله قزوینی نیز خدمت به زائران حسینی را موجب افتخار و بسیار ارزشمند دانست و ضمن بیان توصیه هایی، برای خادمان اهل بیت در اجرای برنامه های فرهنگی آرزوی موفقیت کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران