برگزاری دوره قرآنی «عیسی نبی» در لبنان برگزاری دوره قرآنی «عیسی نبی» در لبنان برگزاری دوره قرآنی «عیسی نبی» در لبنان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری دوره قرآنی «عیسی نبی» در لبنان برگزاری دوره قرآنی «عیسی نبی» در لبنان برگزاری دوره قرآنی «عیسی نبی» در لبنان برگزاری دوره قرآنی «عیسی نبی» در لبنان برگزاری دوره قرآنی «عیسی نبی» در لبنان

برگزاری دوره قرآنی «عیسی نبی» در لبنان

انجمن قرآنی توجیه و ارشاد لبنان از برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن کریم ویژه پسران دانش‌آموز به مناسبت ایام ولادت حضرت عیسی(ع) در حرم منسوب به حضرت شیث(ع) در بعلبک لبنان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایکنا ، انجمن قرآنی توجیه و ارشاد لبنان اعلام کرد که یک دوره قرآنی جدید را با عنوان «عیسی نبی(ع)» با همکاری اداره امور فرهنگی و پیشاهنگی امام مهدی(عج) برای ۴۰ قرآن‌آموز پسر در شهرک شیث نبی (علیه السلام) افتتاح کرده است.


این دوره آموزشی قرآن شامل حفظ دو جزء از قرآن کریم است و شنبه ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ در حرم شیث نبی(ص) آغاز شد.


انجمن قرآنی توجیه و ارشاد در لبنان قریب به یک ماه پیش نیز دوره آموزش قرائت قرآن را در شهرک شیث نبی(ع) با عنوان «پیامبر رحمت صلی‌الله علیه و آله و سلم» افتتاح کرده بود.


در شهرک شیث نبی (ع) واقع در حاشیه شمالی درّه بُقاع در لبنان از توابع شهر بعلبک در استان بعلبک الهرمل مزار منسوب به شیث (علیه السلام) قرار دارد. این شهرک، منطقه‌ای شیعه نشین است و مردم در مناسبت های مذهبی همچون ایام عاشورای حسینی در آن گرد هم می‌آیند.


حضرت شَیث (ع) وصی و فرزند حضرت آدم (ع) است. نام آن حضرت در قرآن نیامده، ولی در تورات و انجیل لوقا از او یاد شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران