آزمون مصاحبه روحانیون عتبات در اصفهان آزمون مصاحبه روحانیون عتبات در اصفهان آزمون مصاحبه روحانیون عتبات در اصفهان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آزمون مصاحبه روحانیون عتبات در اصفهان آزمون مصاحبه روحانیون عتبات در اصفهان آزمون مصاحبه روحانیون عتبات در اصفهان آزمون مصاحبه روحانیون عتبات در اصفهان آزمون مصاحبه روحانیون عتبات در اصفهان

آزمون مصاحبه روحانیون عتبات در اصفهان

آزمون مصاحبه موارد خاص ویژه روحانیون استانهای لرستان و چهار محال بختیاری برای اعزام به عتبات عالیات در حج و زیارت اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آزمون مصاحبه از روحانیون استانهای لرستان و چهارمحال بختیاری برای اعزام به عتبات عالیات با هماهنگی مدیریت جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری در  حج و زیارت اصفهان برگزار شد .


حجت الاسلام والمسلمین گرجی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان سطح توانمندی و آگاهی شرکت کنندگان در این دوره را مناسب خواند.


شرکت کنندگان باتوجه به فراخوان بعثه مقام مقام معظم رهبری و داشتن شرایط به سامانه جذب و سازماندهی بعثه مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده بودند و مصاحبه از آنها نیز انجام شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران