«حجاب برتر» وارد بازار نشر شد «حجاب برتر» وارد بازار نشر شد «حجاب برتر» وارد بازار نشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«حجاب برتر» وارد بازار نشر شد «حجاب برتر» وارد بازار نشر شد «حجاب برتر» وارد بازار نشر شد «حجاب برتر» وارد بازار نشر شد «حجاب برتر» وارد بازار نشر شد

«حجاب برتر» وارد بازار نشر شد

کتاب حجاب برتر به قلم سید عباس نامی از سوی انتشارات نصایح منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، کتاب حجاب برتر به قلم سید عباس نامی از سوی انتشارات نصایح منتشر شد.


بر اساس این گزارش، «خود را بشناس»، «هلاکت چرا؟»، «خودشناسی»، «انسان و قرآن»، «خودشناسی با احادیث»، «عمل با ایمان»، «شروع تدبر»، «یافتن محکمات»، «آنچه نمی دانیم»، «قرآن و تاریخ بشر» و … از مباحث این کتاب است.


نویسنده درباره این کتاب آورده است:


خداوند در قرآن راه متذکر و متدبر گشتن را بیان فرموده که با نزول وحی و تعیین امامت و ولایت امیرالمؤمنین (ع) فرموده حجت بر همه تمام است.


شناسایی و متذکر گشتن به این آیات، اعتقاد و ایمان فطری را چندین برابر می‌گرداند و به راحتی مسیر سعادت را مشخص و معین می‌نمایند.


آیات روشن آن‌چنان اعجازی را بر همه هویدا می‌نمایند که دیگر جایی برای شک و شبهه و بهانه‌جویی نمی‌گذارند؛ چنان‌که اقوامی که متذکر آنها نگشتند، هلاک فرمود؛ لذا اهمیّت این آیات مانند اهمیّت قرآن است.


در این کتاب به بحث‌هایی پرداختیم تا اثبات شود خدای سبحان قرآن را برای متقی‌نمودن همه نازل نموده تا همه را از متقین و شامل هدایت خود‏ گرداند؛ چراکه تنها با هدایت ‏خدا مؤمن صالح العمل و به فلاح می‌رسیم.


تنها هدایت‏ خداست که هیچ‌گونه شائبه شرک ندارد و برای همین، عمل به آن عمل صالح است و اگر با ایمان عامل بر آن شویم، در نامه اعمال ثبت می‌گردد؛ لذا نگارنده راه متذکر گشتن و هدایت‌یابی را که تنها از قرآن است، با نمونه‌ها و آیات مربوطه شرح و آموزش داده است و نیز در این کتاب با هدایت خدا به شناسایی حجاب به رضای خدا یا حجاب برتر پرداختیم و از همه مهم‌تر به راه عملی ساختن حجاب در جامعه و طریق فرهنگ سازی و شناسایی آن به مردم، به هدایت خدا پرداخته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران