حمایت نماینده ولی فقیه در گیلان از طرح نوین اعزام عتبات حمایت نماینده ولی فقیه در گیلان از طرح نوین اعزام عتبات حمایت نماینده ولی فقیه در گیلان از طرح نوین اعزام عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمایت نماینده ولی فقیه در گیلان از طرح نوین اعزام عتبات حمایت نماینده ولی فقیه در گیلان از طرح نوین اعزام عتبات حمایت نماینده ولی فقیه در گیلان از طرح نوین اعزام عتبات حمایت نماینده ولی فقیه در گیلان از طرح نوین اعزام عتبات حمایت نماینده ولی فقیه در گیلان از طرح نوین اعزام عتبات

حمایت نماینده ولی فقیه در گیلان از طرح نوین اعزام عتبات

مسئولان حج و زیارت گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت در خصوص ویژگی های طرح نوین اعزام زائران به عتبات عالیات گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در گیلان بهمراه مدیر حج و زیارت استان و اعضای هئیت مدیره شرکت مرکزی صبح امروز  با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان رشت دیدار و درخصوص طرح نوین اعزام به عتبات عالیات گفتگو کردند.


در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد فروتن مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در گیلان در باره نحوه جذب روحانیون کاروان های زیارتی در استان گزارش داد.


حسن فعال مدیر حج و زارت گیلان نیز به اعزام کاروان های زیارتی به عتبات عالیات و نحوه ارائه خدمات به زائران در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین اشاره کرد و در باره شیوه نوین اعزام ها به عتبات که از سوی سازمان حج و زیارت درحال اجراست، گزارش داد.


مدیر حج و زیارت گیلان افزود: در این طرح متقاضیان اعزام به عتبات می توانند بسته زیارتی مورد نظر خود را درخواست نمایند و تعداد روزهای سفر ، زمان اعزام و شیوه حضور در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین بنا به درخواست متقاضیان قابل تعریف می باشد.


گفتنی است در حال حاضر برای کاروان های گیلان اعزام به عراق هوایی و برگشت نیز به جهت کاهش هزینهها، زمینی پیش بینی شده است و در صورت درخواست متقاضیان، بازگشت هوایی نیز انجام خواهد شد.


در ادامه این دیدار آیت الله فلاحتی در سخنانی ضمن حمایت از طرح نوین اعزام به عتبات رهنمودهایی را درخصوص خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) ارائه کرد.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران