توسط انتشارات شهید کاظمی؛

خاطرات ۳ محافظ حاج قاسم کتاب شد توسط انتشارات شهید کاظمی؛

خاطرات ۳ محافظ حاج قاسم کتاب شد توسط انتشارات شهید کاظمی؛

خاطرات ۳ محافظ حاج قاسم کتاب شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توسط انتشارات شهید کاظمی؛

خاطرات ۳ محافظ حاج قاسم کتاب شد توسط انتشارات شهید کاظمی؛

خاطرات ۳ محافظ حاج قاسم کتاب شد توسط انتشارات شهید کاظمی؛

خاطرات ۳ محافظ حاج قاسم کتاب شد توسط انتشارات شهید کاظمی؛

خاطرات ۳ محافظ حاج قاسم کتاب شد توسط انتشارات شهید کاظمی؛

خاطرات ۳ محافظ حاج قاسم کتاب شد
توسط انتشارات شهید کاظمی؛

خاطرات ۳ محافظ حاج قاسم کتاب شد

خاطرات شفاهی شهیدان شهروز مظفری نیا، هادی طارمی و وحید زمانی‌نیا، از محافظان همراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد به عنوان سه جلد از مجموعه کتاب‌های «محافظان آسمانی» توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، خاطرات شفاهی شهید شهروز مظفری‌نیا، شهید هادی طارمی و شهید وحید زمانی‌نیا از محافظان همراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد به عنوان سه جلد از مجموعه کتاب‌های «محافظان آسمانی» توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.


«همراهی تا آسمان» خاطرات شفاهی پاسدار شهید شهروز مظفری‌نیا، سرتیم محافظان همراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.


در این کتاب سعی شده خاطرات شفاهی شهید از خانواده، دوستان، همکاران و همرزمان جمع آوری و تدوین شد. این کتاب یکی از مجموعه کتاب‌های «محافظان آسمانی» است که برای سه تن از محافظان همراه با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد، تألیف شده است.


در برشی از کتاب می‌خوانیم: «جمعیت زیادی آمده بودند. دور حاج قاسم پر شده بود از جوان‌هایی که می‌خواستند با ایشان عکس بگیرند. این‌ها را شهروز همان شب برایم گفت. وقتی آمد، حالش خوب نبود. زیر فشار جمعیت، دیسک کمرش آسیب دیده بود… صبح که بیدار شدیم، گفت نمی‌تواند تکان بخورد! انگار فلج شده بود. نه می‌توانست غذا بخورد، نه می‌توانست وضو بگیرد. تا شب همان‌جور روی تخت ماند و تکان نخورد. دو، سه روز بعد هم همین‌طور بود. غذا نمی‌خورد، چون نمی‌توانست دستشویی برود. ضعیف شده بود. گریه می‌کرد. خیال می‌کردم از درد است، ولی نبود. از عشق بود. عشق به کارش و ترس از اینکه دیگر نتواند کنار حاج قاسم بماند.»


«همراهی تا آسمان» خاطرات شفاهی پاسدار شهید شهروز مظفری نیا، سرتیم محافظان همراه شهید حاج قاسم سلیمانی در قطع رقعی و ۸۰ صفحه به قلم صادق عباسی ولدی با همکاری مؤسسه فرهنگی و پژوهشی مبین توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.


خاطرات شفاهی پاسدار شهید وحید زمانی نیا


این کتاب یکی از مجموعه کتاب‌های «محافظان آسمانی» است که برای سه تن از محافظان همراه با شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد به نگارش در آمده است. «من محافظ حاج قاسمم» جلد اول از این مجموعه می‌باشد که در قالب داستان‌کوتاه به نگارش در آمده و به خاطرات شفاهی شهید از خانواده، دوستان، همکاران و همرزمان پرداخته است.


در بخشی از متن این کتاب می‌خوانیم: «سال ۹۴، در جریان آزادسازی حلب، عازم مناطق عملیاتی شد. داعش و عوامل تکفیری از گازهای شیمیایی استفاده کرده بودند و عده‌ای از مدافعان حرم به علت استقرار طولانی، دچار عارضه‌ی شیمیایی شده بودند. شنیدم که دو-سه ماه غریبانه به سر برده‌اند. می‌گفتند اوضاع نیروها اسفناک بوده و لحظات سختی را سپری کرده‌اند. به دلیل شرایط ویژه‌ی منطقه، قادر به تهیه‌ی غذا و آب نبودند و دسترسی به امکانات بهداشتی نداشته‌اند. به لطف خدا بعد از مدتی از این وضعیت نجات پیدا می‌کنند. خیلی از رزمندگان شیمیایی شده بودند. یک روز ابلاغیه آمد «آن‌هایی که در آزادسازی حلب و حومه بوده‌اند، بروند تست بدهند تا از سلامت و یا درصد شیمیایی ریه آگاهی پیدا کنند و اگر لازم به درمان است، درمان را آغاز نمایند.» به وحید گفتم که جریان این است. گرفت به شوخی و خنده که سمت ما خبری نبود!»


خاطرات شفاهی پاسدار شهید هادی طارمی


در این کتاب سعی شده خاطرات شفاهی شهید از خانواده، دوستان، همکاران و همرزمان جمع آوری و تدوین شد. این کتاب یکی از مجموعه کتاب‌های «محافظان آسمانی» است که برای سه تن از محافظان همراه با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد، تألیف گردیده است.


در بخشی از متن این کتاب می‌خوانیم: «حاج قاسم درباره اش گفته بود: «هادی عارف است.» این رفتار و منش عارفانه به مرور در وجود هادی نمود پیدا کرده بود؛ مرحله به مرحله. هادی بعد از آشنایی با حاج قاسم، شروع کرد به تغییر. نوع برخوردی که با اطرافیان داشت، حرف‌ها و فکرهایش، همه عوض شده بود. اگر از من بپرسید، می‌گویم هادی در حاج قاسم حل شده بود! تا جایی که انگار یک وجود بودند و هادی به رنگ حاج قاسم درآمده بود؛ به رنگ حبیب.»


علاقه‌مندان برای تهیه این آثار می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی nashreshahidkazemi.ir سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران