بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مساجد کویت بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مساجد کویت بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مساجد کویت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مساجد کویت بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مساجد کویت بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مساجد کویت بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مساجد کویت بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مساجد کویت

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به مساجد کویت

دولت کویت به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا و ظهور نوع جدید کووید-۱۹، مجددا اقدامات محدود کننده را در مساجد این کشور وضع کرده است.

به گزارش  Arab News، خبرگزاری دولتی کویت (KUNA) گزارش داد نمازگزارانی که به مساجد می‌آیند، موظف هستند فاصله اجتماعی را رعایت کنند، ماسک زده، جانماز خود را به همراه داشته باشند و از تماس مستقیم خودداری کنند.


مسئولان مساجد نیز باید درها و پنجره‌ها را در وقت خطبه و نماز باز نگه دارند. خطبه‌های نماز جمعه نیز حداکثر باید ۱۵ دقیقه باشد.


کویت پس از انجام ۲۷۵۴۱ آزمایش جدید، ۲۴۱۳ مورد ابتلای جدید به کووید-۱۹ را در ۲۴ ساعت گذشته (پنجشنبه) گزارش کرد. تعداد کل مبتلایان کشور ۴۲۵۴۵۵ نفراست که ۴۱۲۷۴۹ بهبود یافته و ۲۴۶۹ فوت شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران