رونمایی از کتاب اطلس مقاومت در قم رونمایی از کتاب اطلس مقاومت در قم رونمایی از کتاب اطلس مقاومت در قم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رونمایی از کتاب اطلس مقاومت در قم رونمایی از کتاب اطلس مقاومت در قم رونمایی از کتاب اطلس مقاومت در قم رونمایی از کتاب اطلس مقاومت در قم رونمایی از کتاب اطلس مقاومت در قم

رونمایی از کتاب اطلس مقاومت در قم

مراسم رونمایی از کتاب اطلس مقاومت با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و امیر فخری  رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، معاون پژوهش دانشگاه ادیان و مذاهب و نویسنده کتاب اطلس مقاومت در مراسم رونمایی از این کتاب ، بیان کرد: کار نگارش و تحقیقات اطلس مقاومت در زمان حیات سردار سلیمانی و در سال ۹۷ آغاز شد. در ابتدا قرار بود که اطلس داعش را بنویسیم و به همین علت صدها کتاب از داعش را دانلود کرده و هفته نامه نبا و دابق را مطالعه کردیم. از سال ۲۰۰۳ میلادی تمامی تحرکات و اقدامات گروه‌های سلفی در عراق و سوریه را بررسی کردیم.


عضو هیأت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه بیان داشت: بعد از شهادت حاج قاسم به سمت تدوین اقدامات جبهه مقاومت در عراق و سوریه رفتیم و به فعالیت‌های جبهه مقاومت در برابر آنها پرداختیم و سرداران بزرگ آن جبهه را در این اطلس معرفی کرده‌ایم.


بنابراین کتاب "اطلس مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" به چگونگی حضور داعش در عراق و سوریه پرداخته و در ادامه رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت - اعم از "الحشد الشعبی"، "فاطمیون"، "زینبیون" و "حزب الله" - به رهبری شهید سلیمانی را بیان کرده است. در پایان نیز به تخریب بارگاه‌های مقدس پرداخته و در انتها فصلی با عنوان "درنگی در مکتب حاج قاسم" اضافه شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران