صدور روادید الکترونیکی برای زائران حج و عمره صدور روادید الکترونیکی برای زائران حج و عمره صدور روادید الکترونیکی برای زائران حج و عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صدور روادید الکترونیکی برای زائران حج و عمره صدور روادید الکترونیکی برای زائران حج و عمره صدور روادید الکترونیکی برای زائران حج و عمره صدور روادید الکترونیکی برای زائران حج و عمره صدور روادید الکترونیکی برای زائران حج و عمره

صدور روادید الکترونیکی برای زائران حج و عمره

وزارت حج و عمره عربستان از صدور روادید الکترونیکی برای سفر عمره و تمتع خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت حج و عمره عربستان با انتشار مطلبی در حساب توئیتر خود، نوشت: افرادی که تمایل دارند برای ادای عمره از کشورهای دارای مجوز به این کشور بیایند باید شش مرحله را برای دریافت روادید بگذرانند.


این افراد باید با مراجعه به درگاه اینترنتی صدور روادید یکی از شرکت‌ها یا آژانس‌های گردشگری دارای مجوز در کشور خود و یکی از برنامه‌های مناسب با شرایط خود را انتخاب کنند.


عمره گزار با پرداخت بهای خدمات شامل سکونت و ایاب و ذهاب، پاسپورت خود را به دفتر گردشگری ارائه کرده و مدارک مربوط به برنامه عمره را پر کند و تاریخ سفر و بازگشت خود را مشخص کند.


تهیه بلیط رفت و برگشت، دریافت گواهی بیمه‌نامه درمانی، زدن واکسن کرونای معتبر و ارائه گواهی رسمی، رزرو اولیه برای تاریخ و ساعت انجام عمره و زیارت مسجد النبی مرحله نهایی سفر به سرزمین وحی است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران