رئیس سازمان حج و زیارت:

رضایت نسبی زائران از اعزام های طرح نوین عتبات/ ضرورت رفع ایرادات در ارائه خدمات بهتر به زائران رئیس سازمان حج و زیارت:

رضایت نسبی زائران از اعزام های طرح نوین عتبات/ ضرورت رفع ایرادات در ارائه خدمات بهتر به زائران رئیس سازمان حج و زیارت:

رضایت نسبی زائران از اعزام های طرح نوین عتبات/ ضرورت رفع ایرادات در ارائه خدمات بهتر به زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس سازمان حج و زیارت:

رضایت نسبی زائران از اعزام های طرح نوین عتبات/ ضرورت رفع ایرادات در ارائه خدمات بهتر به زائران رئیس سازمان حج و زیارت:

رضایت نسبی زائران از اعزام های طرح نوین عتبات/ ضرورت رفع ایرادات در ارائه خدمات بهتر به زائران رئیس سازمان حج و زیارت:

رضایت نسبی زائران از اعزام های طرح نوین عتبات/ ضرورت رفع ایرادات در ارائه خدمات بهتر به زائران رئیس سازمان حج و زیارت:

رضایت نسبی زائران از اعزام های طرح نوین عتبات/ ضرورت رفع ایرادات در ارائه خدمات بهتر به زائران رئیس سازمان حج و زیارت:

رضایت نسبی زائران از اعزام های طرح نوین عتبات/ ضرورت رفع ایرادات در ارائه خدمات بهتر به زائران
رئیس سازمان حج و زیارت:

رضایت نسبی زائران از اعزام های طرح نوین عتبات/ ضرورت رفع ایرادات در ارائه خدمات بهتر به زائران

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به رضایتمندی نسبی اکثر زائران از اعزام های طرح نوین عتبات عالیات گفت : با این حال این رضایتمندی به معنای نادیده گرفتن اشکالات و نقاط ضعف نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ علی رضا رشیدیان در جلسه شورای مدیران سازمان حج و زیارت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 5 افزود: باید فعالان ، دست اندرکاران و متولیان امر به رفع این ایرادات اهتمام جدی داشته باشند.


وی در ادامه به گزارش های تهیه شده در خصوص نحوه ارائه خدمات در طرح نوین عتبات و همچنین نظرسنجی های صورت گرفته از زائران اشاره کرد و گفت: باید در استخراج و کشف اشکالات و دغدغه های زائران دقیق و سختگیر باشیم.


رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه تاکید کرد: شناخت تکلیف و انجام وظیفه در مکان و زمان خود بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید در ارائه خدمات به زائران اهتمام جدی داشته باشیم که در این صورت شیعه واقعی امیرالمومنین علی (ع) خواهیم بود.


رشیدیان با اشاره به معدود ناهماهنگی ها و عدم توجیه برخی دفاتر زیارتی و کارگزاران نسبت به طرح نوین عتبات، بر توجیه و آموزش کامل دفاتر زیارتی برای ارائه هرچه بهتر و کامل تر خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع) تاکید کرد.


وی با تاکید بر کنترل و نظارت موثر بر عملکرد شرکت های خدماتی طرف قرارداد، دفتر نمایندگی و ستاد و سایر بخش های اجرایی، گفت: انسجام در روند امور از ابتدا تا انتها باید به نحو احسن وجود داشته باشد.


وی عنوان کرد: برنامه ریزی ها برای این سفر زیارتی باید به نحوی باشد که در انتها موجب ارتقای معرفت و فرهنگ دینی زائران شود و بدین منظور باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشیم.


رشیدیان در ادامه تاکید کرد : هماهنگی برنامه های فرهنگی و ارائه خدمات به صورت منظم از سوی مدیران کاروان های عتبات عالیات و سوریه باید به طور جدی مبنای عمل قرار گیرد.


وی ادامه داد: امید است شرمنده و مدیون شهدا و خانواده های آنها نشویم و تکالیف، وظایف و مسئولیت هایمان را در این برهه از زمان به نحو صحیح انجام دهیم.


در ادامه این جلسه درباره موضوع زیارت اعتاب مقدسه وسفرهای حج تمتع و عمره تبادل نظر شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران