واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت پیرمرد فلسطینی واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت پیرمرد فلسطینی واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت پیرمرد فلسطینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت پیرمرد فلسطینی واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت پیرمرد فلسطینی واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت پیرمرد فلسطینی واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت پیرمرد فلسطینی واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت پیرمرد فلسطینی

واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت پیرمرد فلسطینی

جنبش حماس و جهاد اسلامی در واکنش به شهادت پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی خواستار تقویت وحدت فلسطینیان و افزایش مقاومت در برابر اشغالگری شدند.

به گزارش العهد، جنبش حماس به شهادت عمر عبدالمجید اسعد، پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.


حسین ابوکویک یکی از رهبران جنبش حماس در واکنش به این حرکت صهیونیست‌ها گفت: تروریسم برنامه‌ریزی شده اسرائیلی این بار با شکنجه و به شهادت رساندن عمر عبدالمجید اسعد پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی در روستای جلجلیا در شمال رام الله، جنایت دیگری رقم زد.


وی افزود: تشدید جنایات اشغالگران اسرائیلی اقتضا می‌کند که وحدت فلسطین و مقاومت علیه اشغالگری و اقدامات شهرک نشینان تقویت شود.


ابوکویک در ادامه از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که درخصوص اقدامات جنایتکارانه اشغالگران اسرائیلی به دادگاه‌های جنایی بین‌المللی شکایت کند.


جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز امروز چهارشنبه به شهادت رساندن این پیرمرد فلسطینی را جنایت جنگی رژیم صهیونیستی خواند.


پیش از این، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند: عمر عبدالمجید اسعد پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی ساکن روستای «جلجلیا» در شمال رام الله بر اثر جراحت‌های ناشی از ضرب و شتم توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.


به گفته منابع محلی، این شهید فلسطینی بامداد امروز در مسیر بازگشت به خانه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی که به روستای جلجلیا یورش برده بودند، بازداشت شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.


نظامیان صهیونیست پس از بازداشت، دست‌ها و چشمان او را بستند و سپس در کنار یک ساختمان در حال ساخت بر روی زمین رهایش کردند. این پیرمرد فلسطینی در نهایت جان خود را بر اثر شدت جراحت‌های وارده از دست داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران