اجرای بزرگ‌ترین طرح سراسری آموزش قرآن در عراق  اجرای بزرگ‌ترین طرح سراسری آموزش قرآن در عراق  اجرای بزرگ‌ترین طرح سراسری آموزش قرآن در عراق  بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجرای بزرگ‌ترین طرح سراسری آموزش قرآن در عراق  اجرای بزرگ‌ترین طرح سراسری آموزش قرآن در عراق  اجرای بزرگ‌ترین طرح سراسری آموزش قرآن در عراق  اجرای بزرگ‌ترین طرح سراسری آموزش قرآن در عراق  اجرای بزرگ‌ترین طرح سراسری آموزش قرآن در عراق 

اجرای بزرگ‌ترین طرح سراسری آموزش قرآن در عراق 

مجمع علمی قرآنی آستان مقدس حضرت عباس(ع) بزرگ ترین طرح سراسری آموزش تخصصی قرآن کریم را با حضور دانشجویانی از سراسر عراق در کربلای معلی به اجرا گذاشت.

به گزارش الکفیل، مؤسسه قرآن کریم مجمع علمی قرآنی آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) پروژه قرآنی تخصصی الکفیل را در سطح ملی و با مشارکت ۲۶۹ قرآن‌آموز از کربلای معلی و دیگر استان‌های عراق اجرا کرد.


این طرح، بزرگ‌ترین طرح آموزشی قرآن کریم آستان مقدس حضرت عباس(ع) خوانده شده که شامل جلسات فشرده احکام تلاوت و تجوید، وقف وابتداء، علوم قرآن و شیوه‌های تدریس است.


مراسم افتتاح این طرح در سالن امام حسن(ع) آستان مقدس حضرت عباس(ع) برگزار شد که در آن عباسی موسی، نائب‌رئیس دبیرخانه آستان عباسی طی نطقی بر اهمیت قرآن کریم و آموزش و یادگیری آن تأکید کرد و گفت: خدمت به قرآن و نشر علوم و معارف آن از اولویت‌های آستان عباسی است.


احمد الشیخ علی، رئیس مجمع علمی قرآن کریم آستان مقدس عباسی نیز طی نطقی درباره خطرات و چالش‌های فکری که جامعه عراقی با آن روبه روست، هشدار داد و بر اهمیت قرآن کریم برای مقابله با این خطرات تأکید کرد.


وی با اشاره به  نقش مجمع علمی قرآن کریم در گسترش ارزش‌های قرآنی و علوم و معارف کتاب خدا گفت: مؤسسه قرآن کریم تلاش‌های زیادی در مسیر آموزش و نشر معارف و علوم قرآنی در کربلای معلی و دیگر استان‌های عراق انجام داده است.


شیخ جواد النصراوی، رئیس مؤسسه قرآن کریم با اشاره به اینکه این دوره آموزشی ۷۰ ساعته است، گفت: در پایان این دوره به دانشجویان گواهی معتبر ارائه و از سه دانشجوی حائز رتبه برتر تقدیر می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران