امارات صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی محدود کرد امارات صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی محدود کرد امارات صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی محدود کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امارات صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی محدود کرد امارات صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی محدود کرد امارات صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی محدود کرد امارات صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی محدود کرد امارات صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی محدود کرد

امارات صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی محدود کرد

دولت امارات طی تصمیمی، صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی امارات که "عبد الله بن بیه" مفتی این کشور در رأس آن قرار دارد، محدود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دولت امارات طی تصمیمی، صدور فتوا را به شورای فتوای شرعی امارات که "عبد الله بن بیه" مفتی این کشور در رأس آن قرار دارد، محدود کرد.


شورای فتوای شرعی گفت: در سایه تجاوزها و تخلفات، شورای فتوای شرعی امارات از افراد جامعه و موسسات آن می‌خواهد بدون مجوز به فتوای شرعی ورود نکنند.


شورای فتوا ادامه داد: از شما می‌خواهیم هر فتوای شرعی که از سوی شورای فتوا و نهادهای رسمی که مسئولیت صدور فتوا را برعهده دارند، مورد تأیید نیست، منتشر یا باز نشر نکنید تا از گسترش نفرت، طایفه گری، تکفیر و تعصب گرایی جلوگیری شود.


این اقدام جدید، جنجال بزرگی در خصوص انگیزه آن به وجود آورده است، به ویژه که وضعیت برنامه‌های تلویزیونی مرتبط با فتوا که از امارات پخش می‌شود، مشخص نشده است.


گفتنی است که "عبد الله بن بیه" یک روحانی دینی موریتانیایی است که امارات به آن تابعیت داده است. وی تمامی سیاست‌های خارجی ابوظبی از جمله عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل را توجیه می‌کند.




نظرات کاربران