انفجار مرگبار در لاهور پاکستان انفجار مرگبار در لاهور پاکستان انفجار مرگبار در لاهور پاکستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انفجار مرگبار در لاهور پاکستان انفجار مرگبار در لاهور پاکستان انفجار مرگبار در لاهور پاکستان انفجار مرگبار در لاهور پاکستان انفجار مرگبار در لاهور پاکستان

انفجار مرگبار در لاهور پاکستان

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، انفجار در بازار «انار کلی» رخ داد جایی که نیروهای امنیتی در تحقیقات اولیه ماهیت این حادثه را بر اثر بمب کار گذاشته عنوان کردند.

پلیس لاهور  اعلام کرد که دست کم ۲۲ نفر در انفجار امروز بمب زخمی شدند. نیروهای امنیتی نیز محل حادثه را تحت کنترل قرار داده و درحال بررسی شواهد موجود هستند.


تاکنون هیچ گروهی مسئولیت انفجار امروز در شهر لاهور پاکستان را برعهده نگرفته است. در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و گفته می شود احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.


اوایل تیرماه امسال نیز یک انفجار قوی در لاهور مرکز ایالت پنجاب در شرق پاکستان را لرزاند و طی آن سه نفر کشته و ۲۳ نفر دیگر زخمی شدند.


شهر لاهور به عنوان پایتخت دولت ایالتی پنجاب ماه‌های مه و نوامبر سال ۲۰۱۹ شاهد دو فقره اقدام تروریستی از جمله عملیات انتحاری بود که طی آن ۱۱ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.




نظرات کاربران