افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی هلال احمر در نجف اشرف افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی هلال احمر در نجف اشرف افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی هلال احمر در نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی هلال احمر در نجف اشرف افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی هلال احمر در نجف اشرف افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی هلال احمر در نجف اشرف افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی هلال احمر در نجف اشرف افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی هلال احمر در نجف اشرف

افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی هلال احمر در نجف اشرف

یک بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی که با همکاری هلال احمر ایران و آستان مقدس علوی (ع) در شهر نجف اشرف ساخته شده است همزمان با سالروز میلاد فاطمه زهرا (س) آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از از مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی و هفت طبقه امام علی (ع) در شهر نجف اشرف که با مشارکت هلال احمر ایران و آستان علوی ساخته شده است، امروز طی مراسمی آغاز به کار کرد.


این مراسم با حضور دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران برگزار شد. همچنین امروز رئیس جمعیت هلال‌احمر به همراه نماینده مقام معظم رهبری در هلال احمر با تولیت عتبه مقدس حسینی دیدار و گفت‌وگو کردند.


حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده مقام معظم رهبری در هلال احمر در این دیدار بر اشتراک فرهنگی میان دو ملت ایران و عراق تاکید کرد.


وی، روابط دو ملت را فراتر از سطح جغرافیایی و همسایگی برشمرد و افزود: هیچ عاملی نمی‌تواند در پیوند ناگسستنی دو ملت خدشه‌ای ایجاد کند.


دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز گفت: من حامل سلام رئیس‌جمهوری ایران به شما هستم. ارتباط گسترده دولت با کشورهای همسایه، مورد تأکید و توصیه مقام معظم رهبری است.


کولیوند افزود: با کمک عتبه حسینی به زائران کربلا در مناسبت‌هایی نظیر اربعین حسینی که یکی از گردهمایی‌های بزرگ جهان است، خدمت شایسته‌ای ارائه می‌کنیم. هلال‌احمر ایران با کمک شما، بهترین خدمات‌رسانی‌ها را با کمترین میزان ابتلای زائران به بیماری دارد. این در حالی است که باوجود امکانات بهداشتی بیشتر در مراسم حج، میزان بیماری‌ها در این مراسم زیاد است.


رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ساخت درمانگاه در کربلا ادامه داد: تمام تلاش هلال‌احمر این است که مراحل ساخت این درمانگاه هرچه زودتر به پایان برسد تا در خدمت زائران بین‌الحرمین باشد.


کولیوند در ادامه افزود: در جلسه‌ با وزیر بهداشت عراق، مقرر شد تا وزارت بهداشت عراق در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در کربلا ورود بیشتری نسبت به قبل داشته باشد تا در کنار تولیت عتبه مقدسه خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی به زائران قوت بیشتری بگیرد.


در ادامه این دیدار سید جعفر الموسوی، تولیت عتبه حسینی با تأکید بر گسترش همکاری‌ها در رابطه با زائران کربلای معلی گفت: این عتبه برای تقویت همکاری‌ها و توسعه خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی به زائران آماده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران