پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد

پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای از پیش ثبت نام سفرهای زیارتی به سوریه از امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پیش ثبت نام سفرهای زیارتی به سوریه از امروز چهارشنبه (6 بهمن ماه) آغاز می شود.


متن اطلاعیه پیش ثبت نام سفر زیارتی به سوریه به شرح ذیل می باشد.


احتراماً با توجه به استقبال متقاضیان استان‌های مختلف برای سفر زیارتی سوریه که به تازگی از سر گرفته شده است و با عنایت به موافقت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، سازمان حج و زیارت پیش‌ثبت‌نام زائران در همه استان‌های کشور را آغاز نموده تا از این طریق امکان برآورد تعداد متقاضیان هر استان فراهم شده و بر اساس آن برنامه ریزی های لازم برای راه اندازی پروازهای استانها در طی سه ماه آتی انجام شود.


متقاضیان محترم تشرف به عتبات مقدسه سوریه می توانند با مراجعه به بخش "پیش ثبت نام سوریه" در سامانه زیارت به نشانی (https:‏/‏/ziarat.haj.ir) برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام نمایند.


پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 6 بهمن ماه 1400 شروع و تا تاریخ 15 بهمن ماه 1400 ادامه خواهد داشت.


تذکرات مهم:


1‏- اعزام هایی که برنامه ریزی می گردد فقط به صورت هوایی می باشد.


2‏- پیش ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی میسر می باشد، افرادی که متقاصی اعزام با هم هستند در یک گروه ثبت نام می نمایند مانند اعضای یک خانواده، در اینصورت هر گروه از یک سرگروه و افراد زیر گروه وی (همراهان) تشکیل می‌شود که لازم است مشخصات سرگروه و همراهان (کد ملی،تاریخ تولد) به صورت صحیح در فرم پیش ثبت‌نام سامانه درج گردد.


3‏- هر نفر فقط یکبار و در یک گروه می تواند (بعنوان سرگروه یا همراه) پیش ثبت‌نام نماید.


4‏- کدملی و مشخصات کلی متقاضیان تشرف با اطلاعات سازمان ثبت احوال تطبیق و در صورت مغایرت، امکان ادامه فرایند وجود ندارد، لذا در ثبت کد ملی دقت مضاعف به عمل آید.


5‏- باتوجه به اطلاع رسانی های مرتبط با پیش ثبت نام از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه، ثبت شماره تلفن همراه سرگروه (یا یکی از نزدیکان وی) در فرم پیش ثبت‌نام الزامی است.


6‏- تاریخ تولد افراد باید به صورت کامل شامل روز، ماه و سال (بصورت چهار رقمی) در فرم درج شود.


7‏- کدملی همه افراد ده رقمی بوده و باید کلیه ارقام (صفرهای سمت چپ) آن بطور کامل در فرم ثبت شود.


8‏- بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای 72 ساعت قبل از پرواز الزامی است.


بدیهی است پس از ظرفیت سنجی اطلاع رسانی لازم برای نحوه ثبت نام و اعزام انجام خواهد شد.




نظرات کاربران