به‌همت مؤسسه بوستان کتاب؛

کتاب «حسد» منتشر شد

کتاب «حسد» اثر آیت‌الله سید رضا صدر به همت مؤسسه بوستان کتاب در ۳۱۹ صفحه منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی مؤسسه بوستان کتاب، کتاب «حسد» اثر آیت‌الله سید رضا صدر و به اهتمام آیت‌الله سید باقر خسروشاهی و از سوی مؤسسه بوستان کتاب در ۳۱۹ صفحه منتشر شد.


کتاب حاضر، ریشه‌ها، ابعاد و عواقب حسد و تأثیر آن بر روابط اجتماعی را با شیوه‌ای نو و آسان و با الهام از قرآن و احادیث مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و راهکارهای رهایی از این جهنم دنیوی را بیان می‌کند.


ساختار اثر


در این اثر، به مسئله حسد در قرآن اشاره شده و در ادامه پس از بیان داستان‌هایی، به نکوهش قرآن در خصوص حسد پرداخته‌ شده است.


سپس، راه‌های نجات از گزند حسود در قرآن تشریح و نشانه‌های حسود بیان‌شده و در ادامه ریشه‌های حسد و عوامل مؤثر در رشد این رذیله اخلاقی مورد بررسی قرار گرفته است.


در این اثر، زیان‌های حسود، راه‌های درمان حسد، توارث حسد، سرایت حسد بیان شده است.


تاکنون آثار متعددی از وی به جا مانده که کتاب تفسیر سوره حجرات، حُسن یوسف، مرد وفا، راه علی (ع)، نشانه‌هایی از او، فلسفه آزاد، محمد(ص) فی‌القرآن، الفلسفه العلیا، استقامت، بانوی کربلا، الاجتهاد و التقلید، حسد، دروغ، پیشوای شهیدان، راه مهدی(عج)، المسیح فی‌القرآن، راه قرآن، صحائف من الفلسفه، أربعون و مائتا مسئله، راه محمد (ص) عناوین آثاری است که از این عالم در مؤسسه بوستان کتاب منتشر شده است.


گفتنی است، علاقه‌مندان جهت خرید اینترنتی این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی www.bustaneketab.ir مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران