نمایشگاه بین المللی کتاب با مشارکت عتبات مقدسه در کربلای معلی نمایشگاه بین المللی کتاب با مشارکت عتبات مقدسه در کربلای معلی نمایشگاه بین المللی کتاب با مشارکت عتبات مقدسه در کربلای معلی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه بین المللی کتاب با مشارکت عتبات مقدسه در کربلای معلی نمایشگاه بین المللی کتاب با مشارکت عتبات مقدسه در کربلای معلی نمایشگاه بین المللی کتاب با مشارکت عتبات مقدسه در کربلای معلی نمایشگاه بین المللی کتاب با مشارکت عتبات مقدسه در کربلای معلی نمایشگاه بین المللی کتاب با مشارکت عتبات مقدسه در کربلای معلی

نمایشگاه بین المللی کتاب با مشارکت عتبات مقدسه در کربلای معلی

نمایشگاه بین المللی کتاب با مشارکت عتبات مقدسه و انتشارات داخلی و خارجی در کربلای معلی درحال برگزاری است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از مرکز بین المللی رسانه، در چارچوب فعالیت های جشنواره بین المللی کوثر عصمت که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(ع) برگزار شد، منطقه بین الحرمین شاهد افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب وابسته به آستان مقدس حسینی است.


علی مامیثه مدیر نمایشگاه بین المللی کتاب در گفتگو با مرکز بین المللی رسانه گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(ع)، دبیرخانه آستان مقدس حسینی جشنواره کوثر عصمت را برگزار می کند که برپایی نمایشگاه کتاب با مشارکت موسسات و انتشارات متعدد از جمله آستان مقدس علوی، کاظمیه، عسکریه و تعدادی از زیارتگاه ها یکی از برنامه های این جشنواره است.


مامیثه افزود: نزدیک به 21 انتشارات دراین نمایشگاه شرکت کردند که هرکدام از آنها محصولات مخصوص خود را به نمایش گذاشتند. عتبات مقدسه نقش مهمی در این نمایشگاه برای محصولات فرهنگی متنوع خود از جمله مذهبی و کودکان و جوانان و خانوادگی دارد.


وی ادامه داد: این نمایشگاه شب میلاد حضرت فاطمه زهرا(ع) افتتاح شد و به مدت هفت روز ادامه دارد.


ضیاء هادی عیسی، مسئول شعبه روابط خارجه در دبیرخانه مسجد کوفه گفت: دبیرخانه مسجد با انتشارات موجود از جمله مجموعه ای از کتاب ها درباره کوفه و عمق تاریخی آن، «مسلم بن عقیل» سفیر امام حسین (ع) و مختار ثقفی از این نمایشگاه که آستان مقدس حسینی برگزار کرده است، مشارکت کرد.


وی ادامه داد: بیشتر کتاب های موجود متعلق به انتشارات مسجد کوفه است . ماهنامه ای سفیر نیز در این نمایشگاه وجود دارد. امسال کتاب های دیگر از جمله مجموعه کتاب با نام سید الاوصیاء مشتمل بر 12 جلد در غرفه مسجد کوفه عرضه شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران