یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی

یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی

بارش کم‌سابقه برف در۲۰ سال اخیر در بیت‌المقدس، مسجدالاقصی را سفیدپوش کرد و نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به این مسجد با جوانان فلسطینی درگیر شدند و یک نفر را بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نظامیان رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات‌ صبح امروز به صحن‌های مسجد الاقصی در قدس اشغالی یورش بردند و با جوانان فلسطینی که با خود پرچم فلسطین را حمل می‌کردند، درگیر شدند.


خبرگزاری شهاب افزود: در حالی که بارش برف صبح امروز مسجد مبارک الاقصی و محوطه اطراف آن را سفیدپوش کرده بود و جوانان فلسطینی با حمل پرچم فلسطین در صحن‌های این مسجد ابراز شادی می‌کردند، نظامیان رژیم صهیونیستی با آنها درگیر شدند و در نهایت یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.


همچنین منابع محلی فلسطینی چهارشنبه شب از درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در شهرک «الطور» در قدس اشغالی خبر دادند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران