برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در حج و زیارت گیلان برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در حج و زیارت گیلان برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در حج و زیارت گیلان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در حج و زیارت گیلان برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در حج و زیارت گیلان برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در حج و زیارت گیلان برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در حج و زیارت گیلان برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در حج و زیارت گیلان

برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در حج و زیارت گیلان

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسمی در سالن شهید گل آور مدیریت حج و زیارت گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور کارکنان حج و زیارت گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز سه شنبه( 19 بهمن ماه ) در سالن شهید گل آور مدیریت حج و زیارت استان برگزار شد .


در این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم ، حسن فعال رئیس حج و زیارت گیلان چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را به ملت عزیز ایران به ویژه  خادمان زایران اعتاب مقدسه و ضیوف الرحمن تبریک گفت.


وی افزود: دهه مبارک فجر تجلی عینی و شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت ایران است، ملتی که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحات ماندگاری را در تاریخ حیات آدمی گشود.


در ادامه این مراسم حجت السلام والمسلمین فروتن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر، انقلاب اسلامی را بر پایه بینش ژرف یگانگی پروردگار برخاسته از عاشورای حسینی دانست.


وی افرود: بی شک این انقلاب یکی از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مومن و انقلابی ایران است که در سایه همدلی و هم صدایی، آگاهی و آزادی‌خواهی مردم به حقیقت پیوست.


وی ادامه داد: دهه فجر امسال و طلوع چهل و سومین خورشید پیروزی، در کنار سرافرازی و سربلندی ملت مسلمان ایران، فریادهای سرخ و جاودانی علیه کفر و استبداد را یادآوری می کند.


در پایان این مراسم شرکت کنندگان ، با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.




نظرات کاربران