انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان است انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان است انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان است انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان است انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان است انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان است انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان است

انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان است

دبیر همایش مبارزه با افراط گرایی و تروریسم انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری را خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان خواند و لزوم اجماع و حدت اسلامی برای مقابله با آن را ضروری دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، عتبه حسینی(ع) دوشنبه شب (2 اسفند ماه) میزبان اولین همایش ملی مقابله با افراط گرایی و تروریسم بود. این همایش که با همکاری برخی از دستگاه های اجرایی و دانشگاهی برگزار شد به موضوعاتی شامل مسائل امنیتی، فکری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پرداخت.


حاج حسن رشید العبیجی دبیر اجرایی همایش در آئین افتتاحیه، انحراف عقیدتی و تروریسم تکفیری را خطرناک ترین نوع تروریسم در جهان خواند که دین اسلام را تحریف کرده و به دنبال تلاش برای تغییر نظام اخلاقی جوامع اسلامی و سوق دادن فرهنگ و ارزش های دین اسلام به سمت تروریسم فرهنگی است.


العبیجی در ادامه مسئولیت بزرگ دینی و اخلاقی دولت و نهادهای مذهبی و اجتماعی در همبستگی و تحکیم پیوندهای روابط خانوادگی را خاطرنشان ساخت و افزود: حفظ پیوندها و روابط خانوادگی هسته اصلی حفظ جامعه از فروپاشی و پیوستن آنها به جریانات انحرافی تکفیری است.


العبیجی ابراز امیدواری کرد که نتایج اینگونه همایش ها به توصیه های موثر و عملی برای خلاص شدن از شر تروریسم و ​​تروریست ها و کاهش منابع و تأمین کنندگان مالی آنها منجر شود و شاهد پیشرفت و شکوفایی برای عراقی مرفه، امن و قوی باشیم.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران