شهادت ۶ فلسطینی در سرزمین های اشغالی شهادت ۶ فلسطینی در سرزمین های اشغالی شهادت ۶ فلسطینی در سرزمین های اشغالی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت ۶ فلسطینی در سرزمین های اشغالی شهادت ۶ فلسطینی در سرزمین های اشغالی شهادت ۶ فلسطینی در سرزمین های اشغالی شهادت ۶ فلسطینی در سرزمین های اشغالی شهادت ۶ فلسطینی در سرزمین های اشغالی

شهادت ۶ فلسطینی در سرزمین های اشغالی

منابع محلی در فلسطین اشغالی می گویند که ۶ فلسطینی ماه گذشته میلادی (فوریه) در شلیک مستقیم گلوله نظامیان صهیونیست ها به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ها، در فوریه گذشته (بهمن/اسفند)، ۶ شهروند فلسطینی در سرزمین های اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.


مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره به نقل از  داده های «مرکز مطالعات معطی» نوشت که در ماه گذشته ۵۲ مورد تیراندازی، ۲ حمله با سلاح سرد و ۷ عملیات پرتاب نارنجک‌های دست‌ساز به سمت اشغالگران صهیونیست گزارش شده است.


مبارزان مقاومت ماه گذشته چندین مرتبه هنگام  یورش اشغالگران به «جنین» و «نابلس» با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدند.


این گزارش افزوده است که در ماه گذشته، ۶ فلسطینی از جمله ۳ مبارز مقاومت به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.


جوانان فلسطینی در جریان درگیری‌های فوریه گذشته با اشغالگران اسرائیلی، ۵۵ بار اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف به سمت آن‌ها کردند و ۱۰۵ مرتبه نیز با شهرک‌نشینان صهیونیست درگیر شدند.


همچنین در عملیات‌های مقاومتی مختلف فلسطینیان ۲۷ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین های اشغالی زخمی شدند.


در همین پیوند، انجمن «اروپایی‌های حامی قدس» در گزارشی اعلام کرد که در فوریه گذشته ۱۹۱ فلسطینی از جمله ۱۶ کودک و ۱۶ زن به بازداشت نظامیان اسرائیل (صهیونیست) درآمدند.


نظامیان و ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی ماه گذشته با یورش به قدس اشغالی، بیش از ۲۰۰ فلسطینی را زخمی و ۱۹۱ فلسطینی دیگر را بازداشت کردند.


نظامیان رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه نیز با یورش به خانه‌های فلسطینیان در شماری از مناطق و شهرک‌ها از جمله در شهرهای جنین و الخلیل و بیت لحم، بیت دجن در نابلس و دبو شخیدم و کوبر در رام الله و کفر راعی در جنین و اردوگاه عقبه جبر در اریحا، حدود ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.


رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا با بازداشت های گسترده در کرانه باختری، فلسطینیان به ویژه جوانان را از عملیات ضدصهیونیستی باز دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران