انتشار کتاب «رهبر نوجوان؛ مقتدر و متواضع فقط برای خدا» انتشار کتاب «رهبر نوجوان؛ مقتدر و متواضع فقط برای خدا» انتشار کتاب «رهبر نوجوان؛ مقتدر و متواضع فقط برای خدا» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتشار کتاب «رهبر نوجوان؛ مقتدر و متواضع فقط برای خدا» انتشار کتاب «رهبر نوجوان؛ مقتدر و متواضع فقط برای خدا» انتشار کتاب «رهبر نوجوان؛ مقتدر و متواضع فقط برای خدا» انتشار کتاب «رهبر نوجوان؛ مقتدر و متواضع فقط برای خدا» انتشار کتاب «رهبر نوجوان؛ مقتدر و متواضع فقط برای خدا»

انتشار کتاب «رهبر نوجوان؛ مقتدر و متواضع فقط برای خدا»

دفتر اول از مجموعه کتاب‌های رهبر نوجوان با عنوان «مقتدر و متواضع فقط برای خدا» منتشر شد.

دفتر اول از مجموعه کتاب‌های رهبر نوجوان با عنوان «مقتدر و متواضع فقط برای خدا» از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران منتشر شد.


در معرفی این کتاب که به قلم هانی چیت‌چیان، از مدرسان مجمع مدارس قرآن و عترت، نوشته شده آمده است: وقتی کسی خواسته‌های خداوند را بر خواسته‌های خودش ترجیح می‌دهد، در انجام تکالیف الهی مقتدر و محکم خواهد بود و در برخورد با دیگران متواضع و منعطف. مقتدر است چون هرگز خواستی را بر خواست خدا ترجیح نمی‌دهد و متواضع است چون به راحتی می‌تواند از خواسته‌های خودش بگذرد.


این شیوه زندگی رهبران الهی است که آن‌ها را به دوست‌داشتنی‌ترین انسان‌های محکم و مقتدر تبدیل می‌کند. هر نوجوانی می‌تواند در جایگاه یک نوجوان خود را برای رهبری و فرماندهی آماده کند.


علاقه‌مندان به منظور تهیه این کتاب می‌توانند از طریق ورود به صفحه اختصاصی در سایت انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع) به نشانی yun.ir/۶dkpj۳ اقدام کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران