افتتاح رواق کودک و نوجوان ویژه دختران در حرم حضرت معصومه(س) افتتاح رواق کودک و نوجوان ویژه دختران در حرم حضرت معصومه(س) افتتاح رواق کودک و نوجوان ویژه دختران در حرم حضرت معصومه(س) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افتتاح رواق کودک و نوجوان ویژه دختران در حرم حضرت معصومه(س) افتتاح رواق کودک و نوجوان ویژه دختران در حرم حضرت معصومه(س) افتتاح رواق کودک و نوجوان ویژه دختران در حرم حضرت معصومه(س) افتتاح رواق کودک و نوجوان ویژه دختران در حرم حضرت معصومه(س) افتتاح رواق کودک و نوجوان ویژه دختران در حرم حضرت معصومه(س)

افتتاح رواق کودک و نوجوان ویژه دختران در حرم حضرت معصومه(س)

رواق کودک و نوجوان دختران پس از دو سال تعطیلی کرونایی به‌صورت حضوری همزمان با سال نو در حرم مطهر حضرت معصومه(س) افتتاح شد.

رواق کودک و نوجوان دختران حرم حضرت معصومه(س) پس از دو سال تعطیلی کرونایی همزمان با آغاز سال نو به‌صورت حضوری برای پذیرش دختران گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان افتتاح شد.


رواق کودک و خردسال در ایام سال نو هر روز در نوبت ظهر از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ پذیرای گروه سنی خردسال (۴ تا ۶ سال دختر و پسر) و کودک (۷ تا ۱۱ سال فقط دختران) خواهد بود.


رواق کودک و خردسال با برنامه‌های شاد و جذاب در قالب بازی‌های شاد، کارگاه خلاقیت، کلاژ و نقاشی معارف دینی مرتبط با مباحث عفاف و حجاب، مهدویت و انتظار، سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع)، شخصیت حضرت معصومه(س) و سنت‌های دینی متناسب با ایام سال نو را به گروه سنی کودک و خردسال آموزش می‌دهد.


دختران گروه سنی کودک و ۹ سال برای کسب آگاهی از برنامه‌های فرهنگی استان مقدس حضرت معصومه(س) در ایام سال نو می‌توانند در کانال @shodeam۹saleh عضو شوند.


رواق خردسال و کودک در ایام سال نو در شبستان نجمه خاتون(س) پذیرای دختران گروه سنی ۴ تا ۶ سال و ۷ تا ۱۱ سال خواهد بود.


افتتاح رواق نوجوان دختران


رواق نوجوان دختران آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز همزمان با آغاز سال نو برای پذیرش دختران نوجوان پس از دو سال تعطیلی افتتاح شد.


برنامه‌های رواق نوجوان ویژه دختران ۱۱ تا ۱۷ سال است و در ایام نوروز دختران نوجوان زائر و مجاور آستان مقدس بانوی کرامت همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در بالکن شرقی شبستان امام خمینی (ره) می‌توانند در برنامه‌های عیدانه رواق نوجوان شرکت کنند.


همچنین دختران نوجوان برای کسب آگاهی از برنامه‌های رواق نوجوان دختران همه روزه می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۸ تماس بگیرند و یا در کانال معصومانه به آدرس اینترنتی https://eitaa.com/masumaneh عضو شده و برنامه‌های رواق نوجوان دختران را دریافت کنند.


برنامه‌های عیدانه رواق نوجوان


حلقه‌های هنری متنوع (آموزش طراحی، ملیله کاغذی، چرم‌دوزی، نمددوزی، ساخت جعبه کادو از مهم‌ترین حلقه‌های آموزش هنری رواق نوجوان برای دختران علاقه‌مند است که در راستای مهارت‌افزایی به گروه سنی نوجوان آموزش داده می‌شود.


برگزاری نشست‌های معرفتی جذاب و کاربردی با موضوعات خودآگاهی، هویت‌شناسی، عفاف، آخرین منجی، دنیای غرب و مشاوره صمیمی نوجوان از دیگر برنامه‌های عیدانه رواق نوجوان دختران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ایام سال نو برای دختران نوجوان است.




نظرات کاربران