جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا

جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا

جلسه روحانیون و مداحان بعثه مقام معظم رهبری در هتل کربلا الدولی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ جلسه روحانیون و مداحان کاروان های اعزامی به عتبات عالیات در هتل کربلا الدولی برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شفیعی رابط بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در خصوص برنامه های فرهنگی کاروان های زیارتی و استفاده بهینه از فرصت طلایی این سفر زیارتی نکاتی را بیان کرد.


وی از روحانیون و مداحان کاروان های اعزامی به عتبات خواست به عنوان خادمان فرهنگی زمینه استفاده از این سفر معنوی را برای زائران فراهم کنند.


حجت الاسلام شفیعی همچنین با اشاره به نقش و وظایف روحانیون و مداحان کاروان ها، همراهی و حسن خلق را از مهمترین آداب این سفر معنوی عنوان کرد و گفت: این مجموعه علاوه بر همراهی برای فراهم کردن زمینه استفاده از برنامه های بعثه مقام معظم رهبری در عراق، تعلیم و آموزش معارف اسلامی و آداب زیارت به زائران را مورد توجه قرار دهد.


در ادامه این نشست، حجت الاسلام و المسلمین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه در عراق به ذکر احادیثی درباره قناعت و صبر و استقامت در برابر مشکلات پرداخت و وظایف خادمان فرهنگی را در سفرهای زیارتی بیان کرد و به سوالات روحانیون پاسخ داد.


در پایان این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا پیرامون آداب زیارت سخن گفت و بر لزوم استفاده از فرصتها در این سفر زیارتی  تاکید کرد.


وی با اشاره به اهمیت دعا و نیایش، به تشریح موانع استجابت دعا  پرداخت.




نظرات کاربران