اعلام شرایط جدید اعطای ویزای عمره به بانوان از سوی عربستان اعلام شرایط جدید اعطای ویزای عمره به بانوان از سوی عربستان اعلام شرایط جدید اعطای ویزای عمره به بانوان از سوی عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعلام شرایط جدید اعطای ویزای عمره به بانوان از سوی عربستان اعلام شرایط جدید اعطای ویزای عمره به بانوان از سوی عربستان اعلام شرایط جدید اعطای ویزای عمره به بانوان از سوی عربستان اعلام شرایط جدید اعطای ویزای عمره به بانوان از سوی عربستان اعلام شرایط جدید اعطای ویزای عمره به بانوان از سوی عربستان

اعلام شرایط جدید اعطای ویزای عمره به بانوان از سوی عربستان

وزارت حج و عمره عربستان سعودی از اعطای ویزای عمره به بانوان بالای ۴۵ سال بدون همراهی محارم به شرط حضور در گروه زنان خبر داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایکنا، به گفته این وزارتخانه، زنان زیر ۴۵ سال، برای اخذ ویزای عمره، نیاز به همراهی محارم دارند.


بر اساس آنچه در روزنامه عکاظ منتشر شده است، وزارت حج و عمره اعلام کرد که زنان نیز می‌توانند بدون محارم خود، عمره را ادا کنند. در این گزارش سن اخذ روادید برای زنانی که از دیگر کشورها برای انجام حج عمره می‌آیند، تعیین شده است.


این وزارتخانه اشاره کرده است: اگر یک زن ۴۵ سال سن داشته باشد، می‌تواند ویزای عمره را در قالب عضویت در یک گروه زنان دریافت کرد.


وزارت حج و عمره عربستان سعودی همچنین اعلام کرده است: در صورتی که بانوان کمتر از ۴۵ سال داشته باشند، برای گرفتن ویزای عمره نیاز به همراهی یکی از محارم خود دارند.


این وزارت بر لزوم تشکیل گروه‌های زنان از سوی نماینده مجاز محلی تأکید کرد.


وزارت حج و عمره عربستان سعودی اعلام کرده بود که افراد غیر واکسینه شده به شرط عدم ابتلا یا تماس با فرد مبتلا به ویروس کرونا مجاز به انجام عمره و ادای نماز در حرمین شریفین هستند و همچنین لزوم تأیید وضعیت سلامت زائران در برنامه «توکلنا» برای همه زائران حرمین شریفین نیز لغو شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران