سفره‌های افطار پس از دو سال وقفه در مسجدالحرام برپا شد سفره‌های افطار پس از دو سال وقفه در مسجدالحرام برپا شد سفره‌های افطار پس از دو سال وقفه در مسجدالحرام برپا شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفره‌های افطار پس از دو سال وقفه در مسجدالحرام برپا شد سفره‌های افطار پس از دو سال وقفه در مسجدالحرام برپا شد سفره‌های افطار پس از دو سال وقفه در مسجدالحرام برپا شد سفره‌های افطار پس از دو سال وقفه در مسجدالحرام برپا شد سفره‌های افطار پس از دو سال وقفه در مسجدالحرام برپا شد

سفره‌های افطار پس از دو سال وقفه در مسجدالحرام برپا شد

در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کووید۱۹ سفره‌های افطار در ماه مبارک رمضان از مسجد الحرام و مسجد النبی جمع شده بود، اما امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بار دیگر برای روزه‌داران و زائران برپا شد.

به گزارش وبگاه خبری المدار، سفره‌های افطاری پس از اذان مغرب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل‌های از قبل مشخص شده در مسجدالحرام گسترده شد و بیش از دو هزار نفر در آن افطار کردند.


طبق این تصمیم؛ سفره‌ها باید با در نظرگرفتن فاصله اجتماعی پهن شود و از ظرف‌های یکبار مصرف برای افطار استفاده شده و پخش افطاری با دستکش یکبار انجام شود. همچنین باید برای توزیع نوشیدنی‌های داغ از استفاده از لیوان‌های پلاستیکی پرهیز کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران