استقرار ۳ هزار پلیس صهیونیستی در بیت المقدس از بیم تکرار انتفاضه رمضان استقرار ۳ هزار پلیس صهیونیستی در بیت المقدس از بیم تکرار انتفاضه رمضان استقرار ۳ هزار پلیس صهیونیستی در بیت المقدس از بیم تکرار انتفاضه رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقرار ۳ هزار پلیس صهیونیستی در بیت المقدس از بیم تکرار انتفاضه رمضان استقرار ۳ هزار پلیس صهیونیستی در بیت المقدس از بیم تکرار انتفاضه رمضان استقرار ۳ هزار پلیس صهیونیستی در بیت المقدس از بیم تکرار انتفاضه رمضان استقرار ۳ هزار پلیس صهیونیستی در بیت المقدس از بیم تکرار انتفاضه رمضان استقرار ۳ هزار پلیس صهیونیستی در بیت المقدس از بیم تکرار انتفاضه رمضان

استقرار ۳ هزار پلیس صهیونیستی در بیت المقدس از بیم تکرار انتفاضه رمضان

پلیس رژیم صهیونیستی از بیم تکرار انتفاضه رمضان سال گذشته فلسطینیان بیش از سه هزار نیروی خود را در بیت المقدس و به ویژه محله باب العامود مستقر کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی از بیم خشم فلسطینیان در محله باب العامود قدس در این منطقه حالت آماده‌باش حداکثری اعلام کرده است.


پلیس رژیم اشغالگر قریب به سه هزار نفر از نیروهای خود را به همراه تجهیزات و ادوات نظامی در بخش قدیمی قدس مستقر کرد.


رادیو صوت القدس هم گزارش داد که نظامیان اشغالگر شامگاه یکشنبه به سمت جوانان فلسطینی در باب العامود گلوله پلاستیکی و بمب صوتی شلیک کرد.


باب العامود در رمضان سال گذشته به دلیل مخالفت مقامات رژیم اشغالگر با هر گونه اجتماع فلسطینیان در آنجا شاهد درگیری‌های شدید نظامیان صهیونیست با اهالی قدس بود.


نظامیان رژیم اشغالگر طی روزهای گذشته با حمله به خانه‌های فلسطینیان در محله‌های قدیمی قدس اشغالی شماری از آنها را بازداشت کرد.


یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم اشغالگر هم عصر یکشنبه)۱۴ فروردین  ماه) در میان استقرار گسترده نظامیان اشغالگر از منطقه باب العامود بازدید کرد.


منطقه باب العامود این روزها نیز صحنه تنش است و پلیس رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند مانع تجمع فلسطینیان در این منطقه شود. ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست نیز چند روز پیش با تجمع در منطقه باب العامود در قدس اشغالی علیه فلسطینیان شعارهایی سر دادند.


نظامیان صهیونیست هم با حمله به هر گونه تجمع جوانان فلسطینی در باب العامود مانع تجمع آنها در آنجا می‌شوند.


تقریبا هر سال در ماه مبارک رمضان شهرک‌نشینان افراطی یورش به مسجدلاقصی را تشدید می‌کنند.


باب العامود دروازه‌ای قدیمی و تاریخی برای شهر قدس بوده است که البته زیباترین این دروازه‌ها شناخته می‌شود.


در سال‌های اشغال فلسطین باب العامود با توجه به اهمیتی که برای فلسطینی‌ها داشت به هدفی اصلی برای سیاست‌های رژیم صهیونیستی از سرکوب و ترور تا یهودی‌سازی و تشدید فشار بر ساکنان این منطقه تبدیل شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران