کشته و زخمی شدن 16 صهیونیست در عملیات مسلحانه در تل آویو کشته و زخمی شدن 16 صهیونیست در عملیات مسلحانه در تل آویو کشته و زخمی شدن 16 صهیونیست در عملیات مسلحانه در تل آویو بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کشته و زخمی شدن 16 صهیونیست در عملیات مسلحانه در تل آویو کشته و زخمی شدن 16 صهیونیست در عملیات مسلحانه در تل آویو کشته و زخمی شدن 16 صهیونیست در عملیات مسلحانه در تل آویو کشته و زخمی شدن 16 صهیونیست در عملیات مسلحانه در تل آویو کشته و زخمی شدن 16 صهیونیست در عملیات مسلحانه در تل آویو

کشته و زخمی شدن 16 صهیونیست در عملیات مسلحانه در تل آویو

در ادامه عملیات زنجیره ای مبارزان فلسطینی در عمق سرزمین های اشغالی فلسطین ، در عملیات مسلحانه پنجشنبه شب در تل آویو 2 شهرک نشین صهیونیست کشته و 14 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری ها، شب جمعه در عملیات مسلحانه علیه شهرک نشینان صهیونیست در تل آویو دستکم دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و 14 نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم اعلام شده است.


خبرنگار الجزیره با اعلام این خبر گفت: این تیراندازی در خیابان «دیزنکوف» که یکی از خیابان‌های شلوغ تل‌آویو است رخ داده است.


گفته می شود که عامل عملیات تل آویو از فلسطینیان ساکنان شمال کرانه باختری رود اردن بوده است.



در سلسله حملات ضد صهیونیستی که از دو هفته پیش در عمق سرزمین های اشغالی فلسطین و به ویژه در تل آویو آغاز شده دستکم 13 صهیونیست کشته و دهها نفر دیگر زخمی شده اند.


ایلی لیوی سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در تل‌آویو اعلام کرد که ظاهراً تیراندازی در 3 مکان مختلف صورت گرفته است و مجریان 3 نفر بودند.


وی تأکید کرد که حال دست‌کم 6 نفر از مجروحان وخیم است و همگی به بیمارستان منتقل شدند.



مسئولان اسرائیلی از صهیونیست‌ها خواسته‌اند در خانه بمانند و به هیچ وجه خارج نشوند. پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده که در تعقیب مجریان این عملیات است.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران