شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی

شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی

سه جوان فلسطینی در 24 ساعت گذشته به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ها، درگیری‌های در مناطق فلسطینی ادامه دارد و در یورش دیشب (چهارشنبه شب) نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری چند جوان فلسطینی دیگر به شهادت ر سیدند.


بر اساس گزارش «عرب ۴۸»، دیشب یک جوان ۱۶ ساله فلسطینی به نام «قصی حمامره» از «حوسان» در نزدیکی «بیت لحم» کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.


در همین زمان، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان ۲۰ ساله دیگر به نام «عمر محمد علیان» در «سلواد» در شمال شرق رام‌الله خبر داد.


دیروز همچنین جوان دیگری به نام «محمد حسن عساف»(۳۴ ساله‌) در نابلس هدف تیر نظامیان صهیونیست در نابلس قرار گرفت و به شهادت رسید.


اعلام اعتصاب عمومی


در پی این وضعیت، نیروهای ملی و اسلامی در رام‌الله و «البیره» امروز (پنجشنبه) اعلام عزا و اعتصاب عمومی کردند و با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جوانان فلسطینی، خواستار تشدید درگیری‌ها در نقاط تماس شدند.


فراخوان بسیج عمومی


از سوی دیگر «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس، فلسطینی‌ها را به بسیج عمومی و مقابله با یورش‌های نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرهای مختلف فلسطین فراخواند.


بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، وی از مردم خواست به هر وسیله ممکن در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی بایستند.


اراضی اشغالی طی هفته‌های اخیر هزاران نظامی را در طول مرز کرانه باختری در خط تماس مستقر کرده است.


همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، رژیم صهیونیستی فشارها و اقدامات خود را علیه فلسطینیان تشدید کرده است که این امر به افزایش مقاومت مردم فلسطین و موج تازه‌ای عملیات‌های استشهادی منجر شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران