برگزاری شب پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی برگزاری شب پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی برگزاری شب پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری شب پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی برگزاری شب پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی برگزاری شب پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی برگزاری شب پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی برگزاری شب پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی

برگزاری شب پایانی مسابقات بین‌المللی قرآن دبی

شب پایانی بیست‌‌ و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی با قدردانی از حامیان این مسابقات برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایکنا، مسابقات جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی به فعالیت بیست و پنجمین دوره خود پایان داد.


سعید عبدالله حرب، نایب رئیس کمیته سازماندهی این مسابقه، از حامیان این جایزه از جمله موسی محمد احمد، سفیر کشور جیبوتی، شهیر دجبی، سرکنسول جمهوری تونس و محمد امین الله افریدی، مدیر تشریفات سرکنسولگری پاکستان تجلیل کرد.


عبدالله وافی ۲۴ ساله اهل اندونزی از شرکت کنندگان این مسابقه گفت که حفظ را از ۶ سالگی شروع کرده و در عرض ۴ سال به پایان رسانده است. او در دانشگاه الرحمه مالزی در رشته قرائت و تفسیر درس می‌خواند و ۶ برادر و خواهر دارد که یکی از برادران او حافظ قرآن است.


وی با ابراز خوشحالی از حضور در این مسابقه، از استقبال و مهمان‌نوازی برگزارکنندگان مسابقه تشکر کرد.


زید اسماعیل ۱۵ ساله اهل زیمبابوه گفت که در مقطع راهنمایی تحصیل می‌کند و به همراه خواهر و برادرش حافظ قرآن است و طبق روایت حفص از عاصم مجوز حفظ قرآن را دارد.


اویس بن یوسف الصیادی نماینده تونس گفت: وی فارغ التحصیل دانشکده اقتصاد است و از شش سالگی حفظ را نزد پدرش آغاز کرد و در خردسالی حفظ قرآن را در جامعه القرآن تکمیل کرد. او در مسابقات کشوری تونس شرکت و جایزه سوم را کسب کرد. هماهنگی بین درس خواندن و حفظ قرآن یکی از مشکلاتی بود که با آن روبرو بود و او با تعهد بر آنها غلبه کرد.


مامادو بی بالدی، نماینده لیبریا هم گفت که حفظ را از ۱۲ سالگی شروع کرده و در ۳ سال آن را به پایان رساند. پدرش هنگامی که او کودک بود درگذشت و مادرش وی را به حفظ تشویق کرد. او در مسابقات محلی شرکت و مقام اول را کسب کرد و مسابقه دبی اولین مسابقه بین‌المللی او است.


احمد عکاشه نماینده پاکستان با بیان اینکه دانشجوی سال اول دانشگاه است گفت که حفظ قرآن کریم را با تشویق والدین و معلم خود از ده سالگی آغاز کرده و آن را به پایان رساند. در دو سال در مسابقات داخلی کشورش شرکت و مقام اول را کسب کرد و این اولین مسابقه بین‌المللی است که در آن شرکت می‌کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران