یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/چهار فلسطینی بازداشت شدند یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/چهار فلسطینی بازداشت شدند یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/چهار فلسطینی بازداشت شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/چهار فلسطینی بازداشت شدند یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/چهار فلسطینی بازداشت شدند یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/چهار فلسطینی بازداشت شدند یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/چهار فلسطینی بازداشت شدند یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/چهار فلسطینی بازداشت شدند

یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/چهار فلسطینی بازداشت شدند

صدها نظامی صهیونیست با یورش به مسجدالاقصی برای تامین امنیت شهرک‌نشینان، چهار فلسطینی را بازداشت و 10 نفر از آنها را مجروح کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ نظامیان اسرائیلی صبح امروز یکشنبه به منظور تامین امنیت شهرک‌نشینانی که به دعوت موسسات هیکل موهوم و به مناسبت عید «الفصح» در مسجدالاقصی حاضر شده بودند، به این مسجد یورش بردند.


براساس گزارش‌های منتشر شده صدها نظامی صهیونیست در صحن‌های مسجدالاقصی حاضر شده و به اعتکاف کنندگان و مرابطین (ساکنان فلسطینی الاصل قدس) حمله کردند.


گزارش‌های خبری همچنین از شلیک‌های پیاپی و پرتاب بمب‌های گازی و صوتی به منظور تلاش برای اخراج نمازگزاران و آماده کردن صحن‌های مسجدالاقصی برای شهرک‌نشینان حکایت دارند.


همچنین هلال احمر فلسطین تا کنون از مجروح شدن 10 فلسطینی در درگیری‌های باب الأسباط خبر داد که حال سه نفر از آنها وخیم است.


نظامیان اشغالگر حتی به زنان در آستانه مصلی قبة الصخرة حمله کردند


5 شهرک نشین نیز در پرتاب سنگ از سوی جوانان فلسطینی به اتوبوس حامل شهرک‌نشینان مجروح شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران