رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست

رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست

رژیم صهیونیستی به مناسبت آنچه اعیاد یهودیان خوانده شده و به منظور ورود غیرقانونی شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد ابراهیمی این مسجد را به روی مسلمانان بست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایکنا، مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند مسجد ابراهیمی را از امروز دوشنبه به دلیل اعیاد یهودیان به مدت دو روز به روی مسلمانان ببندند.


مقرر شده است که از امروز از ورود نمازگزاران به مسجد ابراهیمی، ممانعت به عمل آید و  از روز چهارشنبه بازگشایی شود.


غسان الرجبی، رئیس مسجد ابراهیمی دراین خصوص گفت: ما تداوم اقدام مقامات صهیونیست در بسط تسلط خود بر مسجد اسلامی ابراهیمی با زور سلاح و تحکم و غصب بخش بزرگی از آن و اعطای آن به شهرک‌نشینان صهیونیست را محکوم می‌کنیم.


مسجد و آرامگاه ابراهیم خلیل از پیامبران اولو العزم (علیهم السلام) در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری فلسطین واقع شده است؛ اما رژیم صهیونیستی چندین پست ایست و بازرسی تا رسیدن به آنجا وضع کرده‌ است.


بنا به روایت‌های متواتر، انبیای الهی در درون غاری در انتهای این مسجد مدفون شده‌اند که « المَکفِیلة» نام دارد .


در این مسجد،  هفت مقام وجود دارد که  پنج مورد آن در تسلط رژیم صهیونیستی است و مسلمانان جز در مناسبت‌های دینی خاص اجازه زیارت آن را ندارند اما ۲ مقام دیگر در دسترس مسلمانان قرار دارد.


اسرائیل در اعیاد یهودی به مسلمانان اجازه ادای نماز و گفتن اذان در این مسجد را نمی دهد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران