ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران عتبات ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران عتبات ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران عتبات ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران عتبات ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران عتبات ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران عتبات ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران عتبات

ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران عتبات

رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با سفیر کشورمان در عراق بر ضرورت پیگیریها برای رفع مشکلات و دغدغه های زائران جهت افزایش رضایتمندی تاکید کرد.

آقای سید صادق حسینی در دیدار با آقای ایرج مسجدی به موضوع سفرهای زائران کشورمان به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: مشکل گران بودن هزینه سفرهای هوایی و بازگشایی مرزهای زمینی از جمله موضوعات قابل پیگیری بوده است.


وی دیدارهای انجام شده با مقامات عراقی را مناسب توصیف کرد و گفت: پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران تا حصول نتیجه به جهت افزایش رضایتمندی ادامه دارد.


آقای ایرج مسجدی نیز در این دیدار موضوع زیارت و ابعاد فرهنگی و معنوی آن را ثمربخش دانست و تصریح کرد: تمام تلاش خود را در راستای تخفیف سفرهای هوایی انجام می دهیم ؛ ضمن اینکه درموضوع زیارت می توانیم توافقات خوبی بدست آوریم.


وی در ادامه با انتقاد از فعالیت برخی کاروان های آزادبر در اعزام زائران گفت: تولیت کار زیارت باید با سازمان حج و زیارت باشد زیرا سفر با کاروان های آزاد موحب بروز مشکلات بسیاری در حیطه امنیت، بیمه و بویژه عدم پاسخگویی می شود.


آقای مسجدی بیان کرد: هر زمان که کاروان ها با مجوز سازمان حج و زیارت حضور می یابند خیال ما راحت تر از زمانی است که کاروان ها بدون متولی در امر پاسخگویی حضور دارند؛ ضمن اینکه کاروان های حج و زیارت دارای ساختار، نظارت، بیمه و اقدامات فرهنگی می باشند در صورتی که در کاروان های آزادبر چنین موضوعی وجود ندارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران