دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با رئیس جمهورعراق

رئیس سازمان حج و زیارت و سفیر کشورمان درعراق با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کردند.در این دیدار«برهم صالح»از تلاش برای اجرایی و عملیاتی شدن تفاهمات بین رئیس سازمان حج وزیارت و وزرای کشور ، بهداشت وگردشگری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ آقای سید صادق حسینی رئیس سازمان حج وزیارت که در راس هیئتی به عراق سفر کرده است همراه با آقای ایرج مسجدی سفیر کشورمان درعراق با آقای برهم صالح رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.


آقای حسینی در این دیدار با ارائه گزارشی از دیدارهای هیئت اعزامی با وزرای کشور ، فرهنگ و گردشگری و بهداشت و درمان عراق از آقای برهم صالح درخواست کرد تا با حمایت های خود از مذاکرات صورت گرفته ، زمینه توسعه روابط زیارتی بین دو کشور را به شکل بهتری فراهم سازد.


رئیس جمهور عراق نیز ضمن تاکید بر برادری، دوستی و تحکیم روابط بین دو کشور اظهار کرد: تمامی تلاش خود را در زمینه اجرایی و عملیاتی شدن تفاهمات فی مابین رئیس سازمان حج و زیارت و وزرای مربوطه به بهترین نحو به کار خواهد بست.


آقای برهم صالح همچنین از خدمات برجسته آقای مسجدی سفیر کشورمان در عراق تجلیل و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.


وی در ادامه بر توسعه روابط دوستانه و برادرانه بین دو کشور تاکید و اعلام کرد که روابط فی مابین می تواند نمونه ای از بهترین روابط بین دو کشور در میان کشورهای منطقه باشد.


ایرج مسجدی نیز در این دیدار صمیمانه از آقای برهم صالح رئیس جمهور عراق خداحافظی و برای وی آرزوی توفیقات روزافزون کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران