شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

 یک نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی که پیشتر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر «جنین» زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «حنان محمود خضور» نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی که در درگیری‌های هفته گذشته در جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.


این درحالی است که روز گذشته «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تازه‌ترین اظهارات درباره تحولات مربوط به قدس اشغالی و مسجد الاقصی گفت: مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ممکن است به بهای جان ما تمام شود.


دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: تهدیدات دشمن صهیونیستی در رابطه با لغو تسهیلات ارائه شده به غزه هرگز موجب نخواهد شد که ما در برابر تجاوزات این رژیم در قدس و کرانه باختری سکوت کنیم.


کرانه باختری اشغالی و شهر قدس اشغالی در چند وقت اخیر شاهد تشدید تنش‌ها بین فلسطینی‌ها و نظامیان اشغالگر بوده و منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و بازداشت صدها تن دیگر شده است.




نظرات کاربران