سرپرست حجاج ایرانی از نمایشگاه قرآن دیدن کرد سرپرست حجاج ایرانی از نمایشگاه قرآن دیدن کرد سرپرست حجاج ایرانی از نمایشگاه قرآن دیدن کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سرپرست حجاج ایرانی از نمایشگاه قرآن دیدن کرد سرپرست حجاج ایرانی از نمایشگاه قرآن دیدن کرد سرپرست حجاج ایرانی از نمایشگاه قرآن دیدن کرد سرپرست حجاج ایرانی از نمایشگاه قرآن دیدن کرد سرپرست حجاج ایرانی از نمایشگاه قرآن دیدن کرد

سرپرست حجاج ایرانی از نمایشگاه قرآن دیدن کرد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در مصلای امام خمینی (ره)  دیدن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دوشنبه شب (5 اردیبهشت ماه) از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در مصلای امام خمینی (ره) تهران دیدن کرد.


در این بازدید، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با حضور در غرفه های مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، موزه ملی قرآن زیر نظر وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، ستاد اقامه نماز، شورای عالی قرآن و دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(رض)، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، بنیاد هدایت زیر مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه فرهنگی هنری مشعر و خبرگزاری های بین المللی قرآن(ایکنا) و شبستان و گفتگو با دست اندرکاران این غرفه ها در جریان اقدامات صورت گرفته در حوزه برنامه ها و فعالیت های قرآنی قرار گرفت.


در این بازدید که حجت‌الاسلام مهدی شجاع مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را همراهی می کرد حجت الاسلام والمسلمین نواب در گفتگو با خبرنگاران چند رسانه داخلی راه اندازی نمایشگاه بین المللی قرآن را اقدامی ارزشمند و مورد نیاز جامعه امروز دانست.


وی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه قرآن خواست که در طول سال در حاشیه برگزاری نمازجمعه غرفه هایی از این نمایشگاه برگزار شود تا مومنین و دوستداران و عاشقان قرآن بتوانند هرچه بیشتر از این  منبع لایزال الهی که هر روز حرف تازه ای برای بشر دارد، بهره ببرند.


حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین به حضور گسترده خانواده ها و استقبال قشر جوان از نمایشگاه قرآن اشاره کرد و آثار برگزاری اینگونه نمایشگاه ها را در احیای دوره های قرآنی در مساجد و جلسات خانگی قرآن که از سنت های قدیمی درمیان خانواده های ایرانی است، یادآور شد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین در بازدید ازچند غرفه که در زمینه ارائه  نرم افزارهای قرآنی و آموزش نوین قرآن همراه با  نوآوری  و خلاقیت های قرآنی فعال هستند، لزوم استفاده از ابزارها و امکانات روز را برای گسترش فرهنگ قرآنی در کشور ضروری دانست.


این گزارش حاکیست، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در وسعت ۴۰ هزار متر مربع و در ۴۵ بخش در مصلای امام خمینی(ره) آغاز بکار کرده است .


غرفه های این نمایشگاه تا جمعه نهم اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ پذیرای مشتاقان و علاقه مندان به کلام وحی و اهل بیت(ع) است.


 




نظرات کاربران