تجمع فلسطینیان در «مسجدالاقصی» به مناسبت روز جهانی قدس تجمع فلسطینیان در «مسجدالاقصی» به مناسبت روز جهانی قدس تجمع فلسطینیان در «مسجدالاقصی» به مناسبت روز جهانی قدس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجمع فلسطینیان در «مسجدالاقصی» به مناسبت روز جهانی قدس تجمع فلسطینیان در «مسجدالاقصی» به مناسبت روز جهانی قدس تجمع فلسطینیان در «مسجدالاقصی» به مناسبت روز جهانی قدس تجمع فلسطینیان در «مسجدالاقصی» به مناسبت روز جهانی قدس تجمع فلسطینیان در «مسجدالاقصی» به مناسبت روز جهانی قدس

تجمع فلسطینیان در «مسجدالاقصی» به مناسبت روز جهانی قدس

منابع رسانه ای اعلام کردند که فلسطینیان همزمان با روز جهانی قدس رفته رفته تجمع در «مسجدالاقصی» را آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که فلسطینیان همزمان با روز جهانی قدس رفته رفته تجمع در «مسجدالاقصی» را آغاز کرده اند. طبق آخرین گزارش‌ها، هزاران تن از فلسطینیان در حال حاضر به سمت مسجدالاقصی در حرکتند.


 بر اساس این گزارش، فلسطینیان در حالی به دنبال برگزاری تجمعی گسترده و باشکوه در مسجدالاقصی به مناسبت روز جهانی قدس هستند که نظامیان صهیونیست تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف این مسجد اتخاذ کرده اند.


 این در حالی است که روز گذشته و در آستانه روز جهانی قدس، ارتش رژیم صهیونیستی ۶ گردان از نیروهای ذخیره خود را فراخواند تا آن‌ها را در منطقه دیوار حائل و در امتداد مناطق مرزی با کرانه باختری مستقر کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران