واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ارئیل واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ارئیل واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ارئیل بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ارئیل واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ارئیل واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ارئیل واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ارئیل واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ارئیل

واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ارئیل

گروه‌های فلسطینی در واکنش به عملیات ارئیل در کرانه باختری، این عملیات را پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان توصیف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جنبش مقاومت فلسطین(حماس) صبح امروزشنبه با صدور بیانیه‌ای عملیات حمله به یکی از نگهبانان شهرک صهیونیستی «أرئیل» در اراضی اشغالی سلفیت را تبریک گفت.


در بیانیه حماس آمده است: مقاومت مستمر و عملیات قهرمانانه سلفیت پاسخی طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان است.


حماس تاکیدکرد: این عملیات قهرمانانه و مقاومت مستمر این توهم را که جنایات هر روز شهرک نشینان علیه ملت، سرزمین و مقدسات اسلامی و مسیحی ما و حملات آنها به مسجدالاقصی بی‌پاسخ می‌ماند را از بین برد.


ارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز شنبه از تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیستی ارئیل در شمال کرانه باختری خبر داد. بر اساس گزارش شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، در این تیراندازی یک نگهبان امنیتی در این شهرک با شلیک دو فلسطینی مسلح کشته شد.


کتائب شهداء الأقصى شاخهٔ نظامی جنبش فتح با صدور بیانیه‌ای، مسئولیت این عملیات را برعهده گرفت.


حازم قاسم سخنگوی حماس در این باره تصریح کرد: این عملیات قهرمانانه در نزدیکی شهرک «ارئیل» موکد آن است که انقلاب در همه کرانه باختری آغاز شده است.


محمد شلح یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز در این باره اظهار داشت: کرانه باختری شاهد انتفاضه‌ علیه ارتش صهیونیستی و گروه‌های شهرک‌نشین است.


وی افزود: صحنه‌های قهرمانانه‌ای که مکررا در شهرهای کرانه باختری شاهد آن هستیم تاکید می‌کند که رویارویی تنها راه بازپس گرفتن اراضی اشغالی است.


شلح همچنین تاکیدکرد: این عملیات، نخستین عملیات نبوده و آخرین آنها هم نخواهد بود. اشغالگران برای نجات خود، چاره‌ای جز خروج از سرزمین ما ندارند.


طارق عزالدین سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی نیز عملیات « ارئیل » را تاکیدی بر استمرار عملیات‌های شهادت طلبانه در برابر رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد که مقاومت هرگز جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت و مقدسات خود را فراموش نخواهد کرد.


وی تصریح کرد: این عملیات باردیگر از ناکامی منظومه امنیتی رژیم صهیونیستی پرده برداشت و ثابت کرد، شکست دشمن نزدیک است.


همچنین کمیته‌های مقاومت فلسطین عملیات ارئیل را پاسخ طبیعی و مشروع به تروریسم دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان عنوان کردند.


کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که مجاهدان ملت فلسطین و انقلابیون قهرمان آن آماده پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در هر زمان و مکانی هستند و قادرند آن را شکست دهند.


این کمیته‌ها همچنین خواستار افزایش این دست عملیات‌ها برضد رژیم اسرائیل در هر وجب از سرزمین‌های اشغالی تا آزادی سرزمین و مقدسات فلسطین شدند.


جبهه مردمی آزادسازی فلسطین نیز به ملت فلسطین در کرانه باختری و اراضی اشغالی درود فرستاد و تاکید کرد: اقدامات قهرمانانه در میادین رویارویی با رژیم اشغالگر و اقدامات مسلحانه گروه‌های مقاومت، پاسخ اشغال و جنایت است.


در بیانیه جبهه مردمی آمده است: مردم فلسطین ثابت کردند که تشدید تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی اراده آنها را در هم نمی‌شکند و  آنها قادرند این رژیم را در پیگرد مجریان این عملیات‌ها ناکام گذارند.


 جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین نیز این عملیات را ضربه‌ای به سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی و پاسخی به جنایات این رژیم و خشونت شهرک نشینان و حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی توصیف کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران