نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به طور رسمی به کار خود پایان داد .

به گزارش اطلاع رسانی حج، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به طور رسمی به کار خود پایان داد.


این نمایشگاه امسال پس از دو سال وقفع در برگزاری به دلیل شیوع کرونا برگزار شد و طی دو هفته از بیست‌وهفتم فروردین برابر با ۱۴ ماه رمضان کار خود را آغاز و تا جمعه ۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت۱۷:۰۰ تا ۲۳:۳۰ با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» برگزار شد و بیش از یک میلیون نفر از آن بازدید کردند. استقبال در برخی شب‌ها تا حدی بود که پارکینگ‌های مصلی پاسخگو نبود و برخی از علاقه‌مندان پشت درب‌های مصلی می‌ماندند.


برگزاری نمایشگاه در ۴۵ بخش و در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع


این نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد و ۴۵ بخش مختلف داشت که شامل بخش‌های نمایشگاهی و فروش محصولات فرهنگی بود.


در کنار نمایشگاه حضوری نمایشگاه مجازی امسال برقرار بود تا افرادی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، خصوصاً عزیزان شهرستانی بتوانند از فضای نمایشگاه استفاده کنند.


حضور ۱۰۰ ناشر در بخش مکتوب و دیجیتال و برپایی ۱۲۰ غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن


حضور ۱۰۰ ناشر در بخش مکتوب و دیجیتال نمایشگاه از دیگر فعالیت‌های نمایشگاه امسال بود که بخش مکتوب و دیجیتال امسال با ارائه خدماتی از جمله فروش با تخفیف در خدمت علاقه‌مندان بود، همچنین بخش عفاف و حجاب هم با برپایی ۱۲۰ غرفه محصولات و برنامه‌ها و کارهای مفهومی و هنری را ارائه و محصولات این عرصه را به علاقه‌مندان عرضه کرد.


پذیرایی از بازدیدکنندگان با پک‌های افطار و چای


پذیرایی از بازدیدکنندگان با پک‌های افطار و چای از جمله اتفاقات خوب امسال بود، اما حضور پرشور مردم در نمایشگاه سبب شد این پک‌ها پاسخگوی علاقه‌مندان نباشد و خیلی زود تمام می‌شد و همین امر سبب گلایه برخی مردم بود. البته توزیع چای به تعداد مناسبی صورت می‌گرفت و تا ساعتی پس از اذان مغرب هم ادامه داشت.


به هرحال بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با فراز و فرود‌های مختلف امسال پس از دو سال وقفه به صورت حضوری برگزار شد و شیفتگان قرآن کریم استقبالی باشکوه از آن به عمل آوردند. امید است مسئولان نمایشگاه با بررسی نقاط ضعف و قوت، سال آینده نمایشگاه را به شکلی بهتر برگزار و رفاه بیشتری را برای علاقه‌مندان به قرآن کریم فراهم کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران