اعتراض مصر به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی اعتراض مصر به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی اعتراض مصر به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعتراض مصر به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی اعتراض مصر به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی اعتراض مصر به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی اعتراض مصر به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی اعتراض مصر به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی

اعتراض مصر به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی

وزیر اوقاف امور دینی مصر برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی و سردادن سرود ملی آن را در مسجدالاقصی، هتک حرمت آشکار این مکان مقدس دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد مختار جمعه وزیر اوقاف امور دینی مصر با اعتراض به برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی و سردادن سرود ملی آن در مسجدالاقصی، آن را هتک حرمت آشکار این مکان مذهبی و اقدامی به شدت تحریک آمیز علیه احساسات مسلمانان در سراسر جهان دانست و گفت: این رفتار فقط در جهت تامین منافع گروه های افراطی است و به صلح جهانی و گفتگوی ادیان و تمدنها ضربه جدی می زند.


این در حالی است که اداره اوقاف اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای اشغالگر صهیونیست روز سه شنبه با قطع سیم بلندگوهای خارجی مسجدالاقصی به بهانه سخنرانی نخست‌وزیر این رژیم، مانع پخش اذان مغرب در مسجدالاقصی شدند.


جنبش حماس در واکنش به این اقدام در بیانیه ای اعلام کرد: ممانعت از پخش اذان در مسجدالاقصی نقض جدی حریم این مکان مقدس و اقدامی خطرناک در جهت تحریک بیشتر احساسات فلسطینیان و همه مسلمانان است. ممانعت از پخش اذان جنایتی دیگر در راستای روند سیاست یهودی سازی است و ما وعده می دهیم با تمام قوا با این روند مقابله کنیم.


سخنرانی مقامات صهیونیستی از جمله اسحاق هرتسوگ رئیس رژیم صهیونیستی به مناسبت روز موسوم به "روز یادبود" در اسرائیل بود که در آن یهودیان برای کشته شدگان خود در جنگ مراسم می گیرند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران