گرد و خاک شدید در کربلا و نجف/ تعطیلی پروازهای فرودگاه نجف گرد و خاک شدید در کربلا و نجف/ تعطیلی پروازهای فرودگاه نجف گرد و خاک شدید در کربلا و نجف/ تعطیلی پروازهای فرودگاه نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گرد و خاک شدید در کربلا و نجف/ تعطیلی پروازهای فرودگاه نجف گرد و خاک شدید در کربلا و نجف/ تعطیلی پروازهای فرودگاه نجف گرد و خاک شدید در کربلا و نجف/ تعطیلی پروازهای فرودگاه نجف گرد و خاک شدید در کربلا و نجف/ تعطیلی پروازهای فرودگاه نجف گرد و خاک شدید در کربلا و نجف/ تعطیلی پروازهای فرودگاه نجف

گرد و خاک شدید در کربلا و نجف/ تعطیلی پروازهای فرودگاه نجف

طوفان شدید گرد و خاک، امروز پنجشنبه استان های کربلا و نجف را درنوردید و موجب کاهش سطح دید شد.

گرد و خاک شدیدی از نیمه شب گذشته فضای برخی شهرهای عراق از جمله شهرهای زیارتی کربلا و نجف را در برگرفته و این شرایط باعث توقف پروازها در فرودگاه نجف شده است.


بر اساس آخرین اخبار دریافتی  حداکثر سطح دید در فرودگاه نجف حدود 100 متر است. مسئولین فرودگاه نجف، اعلام کرده اند که این فرودگاه تا ساعت 16 امروز (پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه) بسته است و تمامی پروازهای ورودی و خروجی تا این ساعت انجام نخواهد شد.


همچنین این گرد و خاک موجب کاهش سطح دید شده است که می‌تواند حوادث و تصادفات رانندگی را به همراه داشته باشد.


گفتنی است این شرایط روز دوشنبه هفته گذشته نیز در عراق به ویژه شهرهای کربلا و نجف به وجود آمده بود به گونه ای که یکی از پروازهای زائران ایرانی موفق به فرود در فرودگاه نجف نشد و به فرودگاه امام خمینی بازگشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران