7 کشته و  مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی 7 کشته و  مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی 7 کشته و  مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
7 کشته و  مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی 7 کشته و  مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی 7 کشته و  مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی 7 کشته و  مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی 7 کشته و  مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی

7 کشته و  مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی

رسانه های صهیونیستی شامگاه پنجشنبه از کشته شدن 3 شهرک نشین و مجروح شدن 4 صهیونیست دیگر در عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در منطقه العاد در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ها، این عملیات شهادت طلبانه در منطقه «العاد» در نزدیکی تل‌آویو واقع در فلسطین اشغالی رخ داد و طی آن 3 شهرک نشین کشته و 4 صهیونیست دیگر مجروح شدند که حال دو تن از آنها وخیم اعلام شده است.


بگفته منابع خبری، مجری عملیات پنج شنبه شب در منطقه العاد در شرق تل آویو به ضرب گلوله نیروهای امنیتی به شهادت رسید.


این منابع گزارش دادند که عملیات استشهادی در نزدیکی تل آویو همراه با تیراندازی و حمله با سلاح سرد بوده است.


منابع عبری زبان اعلام کردند که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پی این عملیات استشهادی در شرق تل آویو که به هلاکت و زخمی شدن شماری اسرائیلی منجر شد، تشکیل جلسه داد.



یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه چند روز پیش از فلسطینیان خواسته بود با ساطور و تبر علیه اسرائیلی‌ها دست به عملیات بزنند که عملیات امشب در العاد اینگونه انجام شد.


روزنامه اسرائیلی یدیعوت احرونوت اعلام کرد که مجریان عملیات شب گذشته در شرق تل آویو دو نفر بودند که یکی از آن‌ها با تبر به صهیونیست‌ها حمله کرده و نفر دوم هم مسلح بوده است.


واکنش حماس به عملیات استشهادی تل آویو


عبداللطیف قانوع سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عملیات استشهادی در منطقه العاد در تل آویو تاکید کرد: مجددا شاهد عملیاتی قهرمانانه هستیم که ضربه محکم و سختی به دشمن صهیونیستی و نهادهای امنیتی آن درپاسخ به جنایات و تعرضات شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی وارد کرد.


قانوع تاکید کرد که ملت فلسطین به مبارزه و دفاع از مسجد الاقصی با تمام ابزارهای ممکن ادامه می‌دهد و به اشغالگران اسرائیلی در هر کجا که باشند، ضرباتی سخت وارد خواهد کرد.


وی گفت که دشمن صهیونیستی تاوان جنایات خود و سیاست‌های نژادپرستانه‌اش علیه ملت فلسطین را پس می‌دهد و این ملت تا برچیدن کامل اشغالگری لحظه‌ای دست از مبارزه نخواهد کشید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران